AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 I voksen alder (18 til nå, 25) har jeg alltid hatt ei greie for eldre menn. Da jeg var 18 drev jeg på med en på 34, vi avsluttet og jeg ble sammen med en på 27. Vi var sammen i 4 år også ble det slutt. Da begynte jeg å drive på med han første igjen, da var jeg 22 og han 38. Det ble ikke noe mer der, men etterpå møtte jeg et par på bare et par år eldre enn meg og de fantes ikke interessante, oppstod verken tiltrekning eller følelser fra min side. Så, nå som jeg er 25 dater jeg en på 42. Dette er eldre menn som ser veldig bra ut og som har holdt seg godt. Tiltrekningen er helt ekstrem. Men. Så begynte jeg å tenke på noe.. da jeg var liten, rundt 6-7 år ble jeg ofte superbetatt av eldre skuespillere, han som spiller MacGyver sendte jeg til og med brev til 😂 Pluss noen andre. Da jeg begynte i 5 klasse fikk vi en lærer på sikkert rundt 35 år og jeg var såå betatt av han. I 7 klasse da jeg begynte å interessere meg for å onanere, så tenkte jeg alltid på han, men så fikk jeg en følelse av skam etter orgasmen. Skal sies at min far var syk da jeg var liten og var lite til stede hele barndommen min før han da døde 37 år gammel da jeg var 12. Kan dette ha en sammenheng med at jeg ikke hadde den farsfiguren jeg trengte? Begynner å lure på om jeg har hatt, og har, alvorlige daddyissues 🤔 Anonymkode: 5642f...7bb
DominantHr Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Vi kan jo ta en kaffe en dag og diskutere saken, psykologien og deg. ;-)
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Man trenger ikke å ha issues for å tiltrekkes av eldre menn Hvordan farsrolle eller fraværende farsrolle du har hatt i livet ditt er det bare du som kan vite. Jeg har også alltid tiltrekkes mer av eldre menn, men egentlig bare tenkt at det er fordi de er seksuelt mye mer erfarne og flinkere. Først som godt voksen har jeg begynt å tenke på at jeg hadde jo en fraværende farsrolle i oppveksten, men kan ikke si at jeg plagdes av det som barn. Kanskje det er noe man ubevisst gjør og hjernen ubevisst da søker etter. Jeg vet ikke helt, men det er nok individuelt. Er ikke noe poeng i å prøve å definere det Man tiltrekkes av forskjellige Ganske søtt at du skrev brev til han som spilte McGyver da, lo litt av den hihi! Anonymkode: 2e04f...360
Almond Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Jeg tror ikke du har «alvorlige» issues, det tror jeg du skal slutte å tenke på. Du liker menn som er eldre en deg, trenger ikke å sette merkelapp på det 😊 helt normalt. Kunne selv prøvd en som er 10-15 år eldre en meg faktisk. Nå går kanskje ikke 10-15 år under daddyissues muligens men 🤔
McKibben Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Trenger ikke nødvendigvis å være noe sånt. Jeg tiltrekkes også av eldre menn, oftest snakk om bare 10 år eldre, men også 15+ i enkelte tilfeller. Tror nok det er veldig normalt, spesielt fordi menn gjerne eldes bedre enn hva vi kvinner gjør. Vi er gjerne på vårt peneste i 20årene mens menn stort sett bare blir kjekkere med alderen, etter min mening. Og sånn for å nevne det, jeg har hatt et bra forhold til faren min gjennom hele oppveksten og har det fremdeles, så nei, tror ikke det er noe daddy issues her, haha.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #6 Skrevet 12. mars 2018 Å date menn som kunne vært deres far - null problem. Å date en kar som er noen få år yngre enn deg selv - helt uaktuelt. Litt av en logikk. Anonymkode: ac52e...3c4 3
wintergirl Skrevet 12. mars 2018 #7 Skrevet 12. mars 2018 Kan jo være at du liker eldre menn og har vært heldig med de du har møtt. Sjeldent jeg syns mye eldre menn er tiltrekkende. Mange menn holder seg ikke så godt heller. Da syns jeg damer holder seg bedre,hvis de tar vare på seg selv. Men menn i 30 årene er unge da og ser fremdeles bra ut, men i 40 årene daler det ned. 5+,5÷ er innenfor for meg.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Den delen om at du fantaserte om 35 åringer når du var 10-11 var rimelig spesiell og gav meg frysninger. Likte eldre gutter selv i tenårene, men de var sånn 2-3 år eldre og kjørte moped. Anonymkode: ab535...e78
herzeleid Skrevet 12. mars 2018 #9 Skrevet 12. mars 2018 Tror igrunn det er veldig normalt å tenne på menn som i alle fall er noe eldre. Med alderen kommer ofte autoritet, erfaring, makt og bedre økonomi, og dette gjør han til en bedre forsørger og dermed naturlig nok mer attraktiv. I mange tilfeller synes jeg også en del menn blir mer maskuline med alderen, mens en tidlig i tyveårene gjerne har mer feminin kropp og trekk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 "Daddy issues" er bare et tullebegrep og sier fint lite om menneskelig psyke og seksuell tiltrekning, så legg tanken fra deg du, med mindre du liker den. Anonymkode: 07de4...aeb
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #11 Skrevet 12. mars 2018 Min kjæreste er 14 år eldre enn meg og det jeg føle er annerledes nå enn med min forrige samboer som var like gammel er mer trygghet, økonomisk stabilitet og mer «erfaringer». Han gir meg en trygghet jeg aldri har kjent på og han er smart, sosialt smart og ikke minst veldig kjekk! Har (ikke som jeg vet) ikke daddy issues men tiltrekkes rett og slett av menn som kan tilby litt mer! Anonymkode: 20081...f02
Frida.B Skrevet 12. mars 2018 #12 Skrevet 12. mars 2018 (endret) På 11.3.2018 den 12.42, AnonymBruker skrev: I voksen alder (18 til nå, 25) har jeg alltid hatt ei greie for eldre menn. Da jeg var 18 drev jeg på med en på 34, vi avsluttet og jeg ble sammen med en på 27. Vi var sammen i 4 år også ble det slutt. Da begynte jeg å drive på med han første igjen, da var jeg 22 og han 38. Det ble ikke noe mer der, men etterpå møtte jeg et par på bare et par år eldre enn meg og de fantes ikke interessante, oppstod verken tiltrekning eller følelser fra min side. Så, nå som jeg er 25 dater jeg en på 42. Dette er eldre menn som ser veldig bra ut og som har holdt seg godt. Tiltrekningen er helt ekstrem. Men. Så begynte jeg å tenke på noe.. da jeg var liten, rundt 6-7 år ble jeg ofte superbetatt av eldre skuespillere, han som spiller MacGyver sendte jeg til og med brev til 😂 Pluss noen andre. Da jeg begynte i 5 klasse fikk vi en lærer på sikkert rundt 35 år og jeg var såå betatt av han. I 7 klasse da jeg begynte å interessere meg for å onanere, så tenkte jeg alltid på han, men så fikk jeg en følelse av skam etter orgasmen. Skal sies at min far var syk da jeg var liten og var lite til stede hele barndommen min før han da døde 37 år gammel da jeg var 12. Sitat Kan dette ha en sammenheng med at jeg ikke hadde den farsfiguren jeg trengte? Anonymkode: 5642f...7bb Ja. Endret 12. mars 2018 av Frida.B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå