AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg blir av og til veldig varm. Har ikke feber, blir ikke varm på hele kroppen, men mest at det føles som det koker i hodet, og huden blir varm å ta på. Blir veldig fort svett, og det er ubehagelig når jeg er på jobb å føle og se kokt og svett ut. Jeg går på antidepressiva og P-piller, men har gått på fast dose lenge før problemene dukket opp. Jeg er 30, så burde ikke være overgangsalder? Jeg har tatt blodprøver og sjekk hos legen, alt er fint. Legen mener det kan være på grunn av angsten, men ofte jeg får det uten at jeg føler jeg har så veldig angst. Men blir nok verre om jeg har angst. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: e19d2...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Del Skrevet 11. mars 2018 Jeg hadde (har?) dette her i ekstrem variant. Men etter at jeg begynte på en streng eliminasjonsdiett for å finne ut av diverse allergier og/eller intoleranser, sluttet det omtrent på dagen og har vært borte i over to måneder med unntak av tre dager hvor jeg prøvde ut bokhvete. Det viste seg å ikke gå så bra, så det tåler jeg i hvertfall ikke. Men hva ellers jeg har pleid å reagere på vet jeg ikke. Uansett, hos meg ser det ut til å være på grunn av mat. Anonymkode: 9d5e7...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Del Skrevet 11. mars 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir av og til veldig varm. Har ikke feber, blir ikke varm på hele kroppen, men mest at det føles som det koker i hodet, og huden blir varm å ta på. Blir veldig fort svett, og det er ubehagelig når jeg er på jobb å føle og se kokt og svett ut. Jeg går på antidepressiva og P-piller, men har gått på fast dose lenge før problemene dukket opp. Jeg er 30, så burde ikke være overgangsalder? Jeg har tatt blodprøver og sjekk hos legen, alt er fint. Legen mener det kan være på grunn av angsten, men ofte jeg får det uten at jeg føler jeg har så veldig angst. Men blir nok verre om jeg har angst. Noen som har opplevd det samme? Anonymkode: e19d2...4bf Men du er klar over at angstanfall og selvopplevd følelse av å være engstelig ofte er uten sammenheng? Legen har trolig rett: det er en fysisk stressreaksjon. Om det er det så gjør du med den som du gjør med alle stressreaksjoner: tar i bruk teknikkene du har lært for å få stresset under kontroll og behandler samtidig symptomene kroppen gir deg som irrelevante kuriositeter. Komboen funker på det meste, så den burde funke på dette. Funker det mot formodning ikke stekt reduserende i løpet av 3-4 mnd så oppsøker du lege på ny. Anonymkode: d8468...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå