AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Det sier jo alle. Og at "han dukker opp når man slutter å lete." Men hvor da? Hvor har dere som plutselig fant en som dukket opp, møtt han? Vet mange møter noen gjennom jobb. Hvilke jobber da? I min jobb er det omtrent bare damer.. Har ikke så veldig mange venner, men har møtt deres venner. Og er ikke så ofte på byen. Pub er vel det med størst sannsynlighet da, men venninnene mine har barn, og er ofte opptatte i helgene.. Har ett barn da, kan jo håpe at det dukker opp en singel bra mann på skolen hans.... Anonymkode: 3bf37...837
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Jeg møtte min drømmemann etter jeg hadde bestemt meg for å være singel en stund. Vi møttes igjennom felles venner, vi havnet på samme bord når vi var ute på byen og vi begynte å bli kjent. Vi falt pladask, selv om vi begge var klar for singellivet begge to. Anonymkode: 2b1bc...98d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har og møtt drømmedama, etter jeg slo meg til ro med det at jeg faktisk var singel. Tror at jo mer man jager etter kjærligheten, jo vanskeligere gjør man det for seg selv. Som Phil Collins sier: Anonymkode: 0878c...e25
Fru Uperfekt Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sier jo alle. Og at "han dukker opp når man slutter å lete." Men hvor da? Hvor har dere som plutselig fant en som dukket opp, møtt han? Vet mange møter noen gjennom jobb. Hvilke jobber da? I min jobb er det omtrent bare damer.. Har ikke så veldig mange venner, men har møtt deres venner. Og er ikke så ofte på byen. Pub er vel det med størst sannsynlighet da, men venninnene mine har barn, og er ofte opptatte i helgene.. Har ett barn da, kan jo håpe at det dukker opp en singel bra mann på skolen hans.... Anonymkode: 3bf37...837 Fotballkamp
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Stemmer for meg. Jeg hadde akkurat kommet ut av et langt forhold og var forberedt på å være alene veldig lenge, og fullstendig innfunnet meg med det. Men så dukka han opp. Vi har felles hobby, og han hadde likt meg en god stund Han er virkelig drømmemannen. Anonymkode: add14...d0e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Bare folk som ikke har noe bedre å si kommer opp med det. Anonymkode: 587b4...e16 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Ja, skulle likt å visst det Hilsen singel i 10 år Anonymkode: 6130b...572 6
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Jeg tenker at når du ikke er på leit tør du i større grad å være seg selv! Det er det beste utgangspunktet for et forhold, og antakeligvis derfor det i mange tilfeller klaffer litt ekstra godt når man møter en person når man ikke leter. Men husk, det er mange som finner "ham" ved å lete også Men let riktig sted. Ikke møt en fyr på fest om du egentlig ønsker deg en rolig mann som vil være mye hjemme.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har ikke helt troen på det, i alle fall ikke i den livssituasjonen jeg nå er i. Jeg beveger meg på veldig få arenaer der jeg kan treffe aktuelle menn, og om jeg skal finne noen må jeg nok kaste meg litt ut i det. Når jeg tidligere har møtt noen, har det likevel vært helt uplanlagt. Uansett trives jeg med å være singel, så jeg har ingen hast. Anonymkode: bebcb...77a 2
Elaine Marley Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 Tja, jeg vil påstå at jeg har vært på leit når jeg har møtt de jeg har blitt sammen med tidligere, men kanskje ikke på en desperat "jeg må ha en mann nå" måte Men når jeg har møtt de så har jeg ikke tenkt at jeg skal møte noen der. Jeg møtte begge på konsert, og jeg går ikke på konsert primært for å møte andre folk. Dit går jeg for å se et band jeg liker, så sånn sett kan jeg jo si at de dukket opp når jeg ikke forventet det. 1
Gjest HankySpanky Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Det sier jo alle. Og at "han dukker opp når man slutter å lete." Men hvor da? Hvor har dere som plutselig fant en som dukket opp, møtt han? Vet mange møter noen gjennom jobb. Hvilke jobber da? I min jobb er det omtrent bare damer.. Har ikke så veldig mange venner, men har møtt deres venner. Og er ikke så ofte på byen. Pub er vel det med størst sannsynlighet da, men venninnene mine har barn, og er ofte opptatte i helgene.. Har ett barn da, kan jo håpe at det dukker opp en singel bra mann på skolen hans.... Anonymkode: 3bf37...837 Han "dukker ikke opp", han har egentlig alltid vært der, det bare virker slik, fordi du ikke ser han før du selv slutter å lete etter "Mr. perfect". Har en drøss med kvinnelige bekjente som klager på at det ikke finnes skikkelige partner-emner, selv om de til daglig vasser i menn som er mer enn bra nok. Når man begynner å spørre om preferansene de har satt opp for en potensiell partner, begynner det å gi mening i at "de aldri finner noen".
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 En jeg har kjent i over ti år. Han var den siste personen jeg trudde jeg ville forelske meg i. Det har gått riktig vei fra dag en, men av ulike årsaker går vi vær til vårt. Han er den ene for meg. Bare synd at tiden ble helt feil. Anonymkode: 8786c...1f8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har "minst ventet det" lenge, men fortsatt ingen mann 'a gitt... Anonymkode: 02ba5...b7d 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 Ikke det at jeg har så mye/høye preferanser. Jeg ser etter en snill fyr som jeg har god kjemi med og kan få følelser for. Jeg vil jo ikke bli sammen med noen jeg ikke har følelser for. Har vært på mange dater de årene jeg har vært singel. Fikk følelser for en av de, men det gikk ikke som jeg hadde håpet.. Anonymkode: 3bf37...837
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 kvinnelig kandidater har noe særegenhet som jeg kan god for, dermed ender det med et forhold. Den egenskapen er det mannen vil ha. Når kvinnen er moden, er hun attraktiv å involvere seg til, og det gjør det lettere ikke minst for mannen å vinne henne. :-) Anonymkode: eb16b...fac
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Det er så provoserende å høre at han plutselig dukker opp. Nei han gjør ikke det. Anonymkode: 138dd...a0e 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er så provoserende å høre at han plutselig dukker opp. Nei han gjør ikke det. Anonymkode: 138dd...a0e se flere filmer som handler om kjærlighet, og du vil oppføre deg sånn! Anonymkode: eb16b...fac
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 Det skjedde med meg. I samme periode som jeg endelig var lykkelig som singel og ikke ville inn i noe forhold på lang, lang tid, kom det en mann inn i livet mitt som jeg nå elsker. Bare tilfeldigheter så klart, men det har nok noe med at man blir mer attraktiv for andre når man har det bra med seg selv og sin situasjon. Anonymkode: 20042...22d 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #19 Skrevet 11. mars 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: se flere filmer som handler om kjærlighet, og du vil oppføre deg sånn! Anonymkode: eb16b...fac Kan du nevne filmer? eksempler Anonymkode: ed201...aa5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #20 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skjedde med meg. I samme periode som jeg endelig var lykkelig som singel og ikke ville inn i noe forhold på lang, lang tid, kom det en mann inn i livet mitt som jeg nå elsker. Bare tilfeldigheter så klart, men det har nok noe med at man blir mer attraktiv for andre når man har det bra med seg selv og sin situasjon. Anonymkode: 20042...22d Hvordan kom han inn i livet ditt - på butiken? hva skjedde? Trenger ikke gå i detalj Anonymkode: ed201...aa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå