Gå til innhold

Fått en søster/bror

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en far som bor i utlandet. Han har aldri stilt opp for meg eller mamma, men mamma og jeg har dratt på ferie til han to ganger i året i 20 år. Det er nå 2 år siden jeg har sett han, siden jeg studerer og jobber mye. 

Han fikk jeg ny dame for ca 1,5 år siden og giftet seg like etter. Han er rundt 60, og hun endel yngre. I går la han ut på Facebook at han hadde blitt pappa.

usikker på hvordan jeg skal reagere og om jeg skal gratulere han. Keg er usikker fordi jeg vet at han ikke har fortalt foreldrene sine at han har en datter i Norge, og at han bare har fortalt søsknene og noen venner om det. Vet ikke om den nye kjæresten er klar over det heller, men har mine tvil.

Anonymkode: da85c...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fy faen det er så mange drittsekker av noen menn/pappaer der ute.

Anonymkode: aa51d...014

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og det nye barnet? Jeg hadde følt det veldig sært å få søsken i tredveårene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville kommentert! Noe ala, å så gøy med en ny bror/søster! 

På tide at han ikke holder deg hemmelig lenger. Hvordan skal du få vite det hvis noe skjer han? Når ingen andre i hans familie vet om deg? 

Anonymkode: de83c...404

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj så kvalmt. Merkelig at han ikke har engasjert seg mer i deg ts. Jeg fikk vite i voksen alder at jeg har en søster i Brazil. Og jeg fikk sjokk da jeg så bilde av henne på facebook, vi er prikk like! Bortsett fra at hun er litt mørkere. Jeg har besøkt henne i Brazil flere ganger, men i vårt tilfelle er det ikke så stor aldersforskjell (5 år). Syns foreldre som ikke inkluderer alle barna sine er meget egoistiske, men sånn er de fleste menn dsv.. Fra den ene dama til den andre osv. 

Anonymkode: a6b17...955

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
18 timer siden, Pipaluk skrev:

Hvor stor aldersforskjell er det mellom deg og det nye barnet? Jeg hadde følt det veldig sært å få søsken i tredveårene 

Jeg er mellom 20-25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når han legger det ut på facebook, så er han vel åpen for gratulasjoner? Du burde gratulere han. Spør når du kan besøke dem, så får du vite om han har fortalt om deg. Dette barnet blir jo også voksent en gang. Kan hende dere får god kontakt med tida. 

Anonymkode: 6691d...9b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gratuler han og si at du gleder deg til å hilse på lillesøster/bror. Det er jo kjekt for barnet å ha kontakt med deg. Tenk så stas med storesøster i utlandet som han/hun kan besøke på ferie når barnet blir eldre :)

Dersom kjæresten ikke vet om deg så er det jo uansett på tide

Anonymkode: 6f419...d1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med den nye babyen, jeg er så glad for deg PAPPA. Gleder meg til å møte lillebroren/søsteren min. :fnise: :fnise: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 3/11/2018 at 12:17 PM, AnonymBruker said:

Fy faen det er så mange drittsekker av noen menn/pappaer der ute.

Anonymkode: aa51d...014

Og hvordan vet du at det ikke er mor som var drittsekken her som presset på han et barn han ikke ville ha?

Anonymkode: 29a12...abe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mellom 20-25

Ok da er det jo greiere enn om du er midt i tredveårene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har en far som bor i utlandet. Han har aldri stilt opp for meg eller mamma, men mamma og jeg har dratt på ferie til han to ganger i året i 20 år. Det er nå 2 år siden jeg har sett han, siden jeg studerer og jobber mye. 

Han fikk jeg ny dame for ca 1,5 år siden og giftet seg like etter. Han er rundt 60, og hun endel yngre. I går la han ut på Facebook at han hadde blitt pappa.

usikker på hvordan jeg skal reagere og om jeg skal gratulere han. Keg er usikker fordi jeg vet at han ikke har fortalt foreldrene sine at han har en datter i Norge, og at han bare har fortalt søsknene og noen venner om det. Vet ikke om den nye kjæresten er klar over det heller, men har mine tvil.

Gi fanden i å gratulere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...