Gå til innhold

Hurtigruten,familie må betale 3 ganger 1 lugar?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvor dette innlegget hører til så skriver her;

Har mange ganger booket hotellrom med min partner og mitt barn. Vi får da en vanlig døgnpris og den prisen er den samme uansett om vi er 3 tak eller om jeg er alene.

På Hurtigruten derimot,må alle 3 personer betale for lugaren selv om det er en og samme lugar!

Hvorfor?? Jeg/vi leier jo kun ETT rom uansett. Har mange ganger prøvd på bookingsiden deres og uansett hvordan man bestiller må hvert familiemedlem betale en døgnpris for lugar. Den eneste løsningen er at kun ett av familiemedlemmene bestiller med lugar og de to andre bestiller uten,men det er kun visse distanser man kan reise uten lugar.Likevel,gjør man det på denne måten vil de to uten lugar føle seg som snikende snyltere hver gang de går ut og inn av lugaren.

Hvorfor i all verden er det slik,at de tar betalt på denne måten?

Anonymkode: 89501...e9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæh?

Du bruker menyknappene og velger antall voksne og antall barn i lugaren. Du betaler per person, ikke per lugar.

Anonymkode: bf01c...b0d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et skip er ikke et hotell. Det er som fly og hotell i ett, det er reise og overnatting. Derfor betaler man per pers, ikke per rom. 

Anonymkode: 62c7f...920

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hæh?

Du bruker menyknappene og velger antall voksne og antall barn i lugaren. Du betaler per person, ikke per lugar.

Anonymkode: bf01c...b0d

Har reist med hurtigruten selv mange ganger. Om man er 2 voksne og 2 barn betaler alle 4 per person for selve reisen OG lugar. Man kan ikke velge annet i menyen,så prisen blir som at alle 4 betaler for hver egen lugar. 

12 hours ago, AnonymBruker said:

Et skip er ikke et hotell. Det er som fly og hotell i ett, det er reise og overnatting. Derfor betaler man per pers, ikke per rom. 

Anonymkode: 62c7f...920

Slik det er i praksis i dag blir sluttprisen akkurat den samme om familien på 4 reiser med en lugar hver! Det er jo ikke logisk at 4 lugarer med 1 person PR lugar skal koste det samme som 1 lugar med 4 stk inni.

Anonymkode: 6b2fc...5a4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...