AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har så masse at jeg ikke orker å ramse opp alle, men de jeg bruker mest (foruten matboks og flasker) er MicroCook kanne, den nye MicroPro Grill, Micro Urban og FusionMaster kvern. Elsker Tupperware. Digger alle de fine fargene. Får mye på tilbud og reduserte priser siden jeg var konsulent. Anonymkode: 1f2e7...01a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Har massevis av med TW. Men jeg kjøper ikke mye på party til full pris, det er de ikke vedt. Mesteparten jeg har er kjøpt på finn til demopris, like gode som på party. De som blir mest brukt er de for koking i microen og slikkepottene. Anonymkode: 81187...6a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har en del bokser av ulike størrelser som jeg bruker enormt mye, og ei kremsprøyte som jeg faktisk ikke har brukt enda. Kunne tenkt meg kaffekanna, den er suveren til å holde på varme, Speedy Chef og boksåpneren. Anonymkode: 9ea44...f91 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Har ingen og skal heller ikke ha.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 7 minutter siden, Catalina Culès skrev: Har ingen og skal heller ikke ha. Av hundrevis av tråder du kunne klikket deg inn for å si noe så valgte du å klikke deg inn på en tråd som spurte om hva du har, bare for å si at du ikke har og ikke vil ha. Anonymkode: 1f2e7...01a 5
Hanne67 Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har mye forskjellig, og bruker dette mest: - SpaceMaker til oppbevaring av tørrvarer, liker de bedre enn modulettene. - Boksåpneren er lett å bruke og lager ikke skarpe kanter på boksene. - Grønnsakskrelleren er fin til å skrelle poteter, gulrøtter osv. - Isskjea er solid og kan has i varmt vann for å gjøre det enklere å få opp is. - EasyRice er ypperlig for å koke ris i mikrobølgeovn, - er gjort på 15 min og det koker ikke over. - Med barn i hus er isformene til saftis fine, - de er laget sånn at det som smelter går ned i formen igjen og ikke lager klissete fingre. Har også den lille CheeseSmart, FridgeSmart og noen påleggsbokser jeg bruker hele tiden. 1
Brunhilde Skrevet 12. mars 2018 #8 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har noen små bokser som jeg bruker til forskjellig, men det jeg er fornøyd med er brødkniven, hakkedingsen som kan brukes til å vispe krem og rivjernet. Rivjernet er supert til å rive ost. Og så har jeg en mandelkvern som heller ikke er så dum.
Wonders Skrevet 13. mars 2018 #9 Skrevet 13. mars 2018 Og en sånn trekkspill-teknikk på noen av boksene har jeg også. Er ikke så fan av denne måten å shoppe på jeg. Vil helst gå via vanlig butikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå