Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg spiser ikke godteri. Punktum. En person skal fylle egget mitt, det er tradisjon, og jeg fyller egget til vedkommende. En litt koselig greie. For min del er det lett siden jeg kan fylle egget med godteri, men hva skal jeg foreslå at mitt egg kan fylles med!? Tror det trengs tips her altså Fikk inntrykk av det! Jeg har alltid fått egg med godteri, men det går ikke mer så.. hva putter man i et egg, om så ikke godteri? Ikke gavekort og filmer. Trenger ikke å koste så mye.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Teller du veldig mørk sjokolade som godteri? Personlig så kan jeg ikke spise melk så her består egget mitt av litt 80% mørk sjokolade, masse ulike typer nøtter (gjerne med salt og krydder på), tørket mango (økologisk siden de ikke er tilsatt vanlig sukker), og eventuelt en liten pakke med lovehearts (men det er jo godteri). Du kan jo gå på nettsiden til makeup mekka og kjøpe et par veldig billige øyenskygger, rouge, beautyblender fra blivakker, osv, eller et par varme sokker eller hårspenner. Anonymkode: dc6d1...99f
Line40 Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Jeg legger nedi en god flaske rødvin og noe nøtter😀og da blir det et stort påskeegg til meg.
Fanteria Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Liten vinflaske/limonade/eplemost/øl, nøtter, en spennende frukt og en liten pyntekylling?
exictence Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Kanskje noen energi barer. Sesamknekk. Nøtter, dadler.
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Altså. Takk for svar! Men jeg glemte visst å nevne at jeg mener alt spiselig ! Så ingenting spiselig i egget, med mindre det er hjemmebakte boller, men det kan jeg visst bare glemme
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Teller du veldig mørk sjokolade som godteri? Personlig så kan jeg ikke spise melk så her består egget mitt av litt 80% mørk sjokolade, masse ulike typer nøtter (gjerne med salt og krydder på), tørket mango (økologisk siden de ikke er tilsatt vanlig sukker), og eventuelt en liten pakke med lovehearts (men det er jo godteri). Du kan jo gå på nettsiden til makeup mekka og kjøpe et par veldig billige øyenskygger, rouge, beautyblender fra blivakker, osv, eller et par varme sokker eller hårspenner. Anonymkode: dc6d1...99f Allergisk :/ Men det er ikke jeg som skal fylle egget da Og han sier at jeg ikke trenger å sminke meg. Han kan ingenting om sminke heller hehe. Så må være noe litt smart, men er ikke lett 1 time siden, Line40 skrev: Jeg legger nedi en god flaske rødvin og noe nøtter😀og da blir det et stort påskeegg til meg. Allergisk :/ Drikker ikke alkohol 1 time siden, Fanteria skrev: Liten vinflaske/limonade/eplemost/øl, nøtter, en spennende frukt og en liten pyntekylling? Allergisk :/ 56 minutter siden, exictence skrev: Kanskje noen energi barer. Sesamknekk. Nøtter, dadler. Allergisk :/
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Sudoku, kryssord, ansiktsmaske, hårpynt osv? Anonymkode: 8be6a...3e2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 Hva med sånne småsaker fra søstrene grené? En blanding av tegnesaker, malesaker, og andre småting som kan være artige Anonymkode: dc6d1...99f
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sudoku, kryssord, ansiktsmaske, hårpynt osv? Anonymkode: 8be6a...3e2 Hahaha, det er litt morsomt at du nevner sudoku. Men et kryssordblad var smart! og hårpynt.
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med sånne småsaker fra søstrene grené? En blanding av tegnesaker, malesaker, og andre småting som kan være artige Anonymkode: dc6d1...99f Godt forslag Jeg ønsker meg faktisk flere sånne staedtler(?) tusjer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 Se og Hør og pepsi maxAnonymkode: abb7d...543 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Flax lodd og tyggis. Anonymkode: abb7d...543
Fanteria Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 Du er en hard nøtt altså hva koser du deg med i hverdager og helger? Hva unner du deg selv når du får lyst på noe godt?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 Oppkutta grønnsaker og frukt. Anonymkode: 59a6b...2b3
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, Fanteria skrev: Du er en hard nøtt altså hva koser du deg med i hverdager og helger? Hva unner du deg selv når du får lyst på noe godt? Ingenting. Jeg kjøper meg aldri noe fra butikken hvis jeg har lyst på noe godt. Hender jeg baker boller, men det tar meg 2-3 timer så er ikke akkurat fristende - og er grenser for hvor impulsivt det kan være når det tar såpass med tid. JA, JEG SAVNER SJOKOLADE NOE INNI HAMPEN
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, Cathrine88 skrev: Påskete eller påskekaffe. Drikker du det? Nei tåler ikke koffein, hovner opp
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #19 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppkutta grønnsaker og frukt. Anonymkode: 59a6b...2b3 Kokte gulrøtter
Gjest N-Nøff Skrevet 11. mars 2018 #20 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Flax lodd og tyggis. Anonymkode: abb7d...543 Flaxlodd var lurt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå