Gå til innhold

PÅSKEEGG! For oss som ikke spiser godteri!

Anbefalte innlegg

Gjest N-Nøff
Skrevet

Jeg spiser ikke godteri. Punktum. 

En person skal fylle egget mitt, det er tradisjon, og jeg fyller egget til vedkommende. En litt koselig greie. For min del er det lett siden jeg kan fylle egget med godteri, men hva skal jeg foreslå at mitt egg kan fylles med!? Tror det trengs tips her altså :fnise: Fikk inntrykk av det! 

Jeg har alltid fått egg med godteri, men det går ikke mer så.. hva putter man i et egg, om så ikke godteri? Ikke gavekort og filmer. Trenger ikke å koste så mye.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Teller du veldig mørk sjokolade som godteri? :P Personlig så kan jeg ikke spise melk så her består egget mitt av litt 80% mørk sjokolade, masse ulike typer nøtter (gjerne med salt og krydder på), tørket mango (økologisk siden de ikke er tilsatt vanlig sukker), og eventuelt en liten pakke med lovehearts (men det er jo godteri).

Du kan jo gå på nettsiden til makeup mekka og kjøpe et par veldig billige øyenskygger, rouge, beautyblender fra blivakker, osv, eller et par varme sokker eller hårspenner. 

Anonymkode: dc6d1...99f

Skrevet

Jeg legger nedi en god flaske rødvin og noe nøtter😀og da blir det et stort påskeegg til meg.

Skrevet

Liten vinflaske/limonade/eplemost/øl, nøtter, en spennende frukt og en liten pyntekylling? 

Skrevet

Kanskje noen energi barer. Sesamknekk. Nøtter, dadler. 

Gjest N-Nøff
Skrevet

Altså. Takk for svar! Men jeg glemte visst å nevne at jeg mener alt spiselig ;)

Så ingenting spiselig i egget, med mindre det er hjemmebakte boller, men det kan jeg visst bare glemme :P

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Teller du veldig mørk sjokolade som godteri? :P Personlig så kan jeg ikke spise melk så her består egget mitt av litt 80% mørk sjokolade, masse ulike typer nøtter (gjerne med salt og krydder på), tørket mango (økologisk siden de ikke er tilsatt vanlig sukker), og eventuelt en liten pakke med lovehearts (men det er jo godteri).

Du kan jo gå på nettsiden til makeup mekka og kjøpe et par veldig billige øyenskygger, rouge, beautyblender fra blivakker, osv, eller et par varme sokker eller hårspenner. 

Allergisk :/ Men det er ikke jeg som skal fylle egget da ;) Og han sier at jeg ikke trenger å sminke meg. Han kan ingenting om sminke heller hehe. Så må være noe litt smart, men er ikke lett :vetikke:

1 time siden, Line40 skrev:

Jeg legger nedi en god flaske rødvin og noe nøtter😀og da blir det et stort påskeegg til meg.

Allergisk :/ Drikker ikke alkohol

1 time siden, Fanteria skrev:

Liten vinflaske/limonade/eplemost/øl, nøtter, en spennende frukt og en liten pyntekylling? 

Allergisk :/

56 minutter siden, exictence skrev:

Kanskje noen energi barer. Sesamknekk. Nøtter, dadler. 

Allergisk :/

AnonymBruker
Skrevet

Sudoku, kryssord, ansiktsmaske, hårpynt osv?

Anonymkode: 8be6a...3e2

AnonymBruker
Skrevet

Hva med sånne småsaker fra søstrene grené? En blanding av tegnesaker, malesaker, og andre småting som kan være artige 

Gjest N-Nøff
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sudoku, kryssord, ansiktsmaske, hårpynt osv?

Anonymkode: 8be6a...3e2

Hahaha, det er litt morsomt at du nevner sudoku. Men et kryssordblad var smart! :) og hårpynt.

Gjest N-Nøff
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med sånne småsaker fra søstrene grené? En blanding av tegnesaker, malesaker, og andre småting som kan være artige 

Godt forslag :) Jeg ønsker meg faktisk flere sånne staedtler(?) tusjer.

AnonymBruker
Skrevet

Se og Hør og pepsi max:laugh:

Anonymkode: abb7d...543

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flax lodd og tyggis.

Skrevet

Du er en hard nøtt altså :P hva koser du deg med i hverdager og helger? Hva unner du deg selv når du får lyst på noe godt? 

AnonymBruker
Skrevet

Oppkutta grønnsaker og frukt.

Anonymkode: 59a6b...2b3

Skrevet

Påskete eller påskekaffe. Drikker du det? 

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, Fanteria skrev:

Du er en hard nøtt altså :P hva koser du deg med i hverdager og helger? Hva unner du deg selv når du får lyst på noe godt? 

Ingenting. Jeg kjøper meg aldri noe fra butikken hvis jeg har lyst på noe godt. Hender jeg baker boller, men det tar meg 2-3 timer så er ikke akkurat fristende - og er grenser for hvor impulsivt det kan være når det tar såpass med tid. JA, JEG SAVNER SJOKOLADE NOE INNI HAMPEN :P

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, Cathrine88 skrev:

Påskete eller påskekaffe. Drikker du det? 

Nei :( tåler ikke koffein, hovner opp

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppkutta grønnsaker og frukt.

Anonymkode: 59a6b...2b3

Kokte gulrøtter :fnise::nordvesta:

Gjest N-Nøff
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flax lodd og tyggis.

Flaxlodd var lurt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...