Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sletta

Endret av missmcbeal
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, du skrev Hei. Ikke noe å få panikk for.

Anonymkode: 742b1...2da

• Liker 2
Skrevet

Hei - tidenes snilleste fyllamelding?! :nori:

Nåh, var jo bare søtt :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Clickbait

Anonymkode: ff3cc...19e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, du skrev Hei. Ikke noe å få panikk for.

Kan du komme med noe konstruktivt istedet for å skrive et sånt svar kanskje? Jeg spurte om hva jeg bør gjøre videre. Svare eller la det ligge.

AnonymBruker
Skrevet

Skriv tilbake at det var hyggelig å se han i går 😊 

Anonymkode: ef40d...c1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig svarer du han om du liker han.. Hvordan ellers skal du komme videre? 

Anonymkode: 16025...e53

Skrevet
1 minutt siden, puppi skrev:

Hei - tidenes snilleste fyllamelding?! :nori:

Nåh, var jo bare søtt :fnise:

Joda, men det er jo uansett kleint når jeg ikke er venner med fyren, han skjønner at jeg aktivt har gått inn for å søke han opp på Facebook og sende han melding. Og jeg kommer til å se han igjen på skolen...

AnonymBruker
Skrevet

Det går fint kjære du. Fylleangst er ein fysisk reaksjon, som slår ut mentalt. Drikk masse vatn, sjå noko artig på Netflix.

Du trenger ikkje å svara han.

Anonymkode: 4d240...282

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Joda, men det er jo uansett kleint når jeg ikke er venner med fyren, han skjønner at jeg aktivt har gått inn for å søke han opp på Facebook og sende han melding. Og jeg kommer til å se han igjen på skolen...

Spør om han hadde det kjekt i går og så kommer det til å gå naturlig fra der. Det er litt rart å ikke skrive noe når du først har tatt kontakt med han. Men du har ingenting å ha fylleangst for. Et uskyldig hei er bare hyggelig, da vet han at du er interessert og det blir lettere for han å prøve seg ;) 

Anonymkode: e953c...7d0

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Liker du han ikke da????? 

Anonymkode: 16025...e53

Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal said:

Siden du er så engstelig for dette som du er, så ville jeg nok bare latt det ligge :)

Evt. ventet til han tar det opp, for å så bare le det beskjedent vekk :)

Er han ikke interessert i deg, har han nok glemt det allerede.

Er han interessert, vil han nok nevne det.

Går bra dette :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Du høres helt ekstremt tafatt ut ts.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste "flyttemelding - hva nå" som overskrift :fnise:

Til saken: Du kan bare ta det helt med ro, han syns ikke du er dum eller teit eller noe negativt i at du tok kontakt. Kanskje han rett og slett ble smigret. Om han ikke ville hatt kontakt med deg så hadde han ikke godtatt meldingen din eller svart tilbake. 

Du kan fortsette på de hei-meldingene ved å spørre om han hadde det moro ute i går, og hvordan formen er. Hvis han svarer tilbake igjen da så har dere begynt på en samtale som kan bli til en ny samtale og kanskje til slutt et møte osv osv osv

Syns det høres ut som en bra begynnelse, jeg. Når det store edrutrollet har mistet grepet om deg så klarer du å tenke igjen uten angst og så kan dette bli starten på noe. 

:nordvesta:

Anonymkode: 3641e...d4b

Skrevet

Fra et fylleangstperspektiv var det der ganske amatørmessig 😛

Uansett, du liker jo fyren, og han både aksepterte og svarte, selvfølgelig skal du svare!

Dere går på samme skole og har fag sammen, ikke unaturlig å legge til folk da. 

Du kan nesten svare hva som helst, spørre om gårdagen, kommentar om fellesfag, send et morsomt bilde av en katt 😊

Skrevet (endret)

Takk for svar. Skal ta motet til meg å svare tilbake på en eller annen måte. Må bare tenke litt på hvilket svar det skal bli når angsten har gitt seg.

Endret av missmcbeal
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

"Jeg sitter her, full av angst
skyldes det deg eller alkohol?
Jeg ser på deg som litt av en fangst
vil du være med meg på tur til Gol?"

Der har du et flott svar å sende. 

Endret av Overrasket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...