Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg er ny bruker på tinder og lurer på hvordan dere andre gjør dette. Jeg er visst ei populær dame der,og mange har likt meg. Dermed får jeg match på alle jeg liker,og det er jo fint det altså. Men lurer på hva som er vanlig,jeg chatter nå med tre stykker. Har ikke møtt noen av dem,men føler liksom at jeg lurer dem litt likevel? Dette er veldig uvant,er i 30-årene og har aldri vært singel😉Og har ingen single venner,så derfor spør jeg her. Takk for at du leste😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke ha dårlig samvittighet for dette, de aller aller fleste driver på på den måten, både menn og kvinner. Kanskje et lite fåtall av kvinner holder seg til en chat om gangen (de kan jo starte en ny omtrent på minuttet om de trenger), men tviler på om det er særlig mange menn som gjør det (annet enn i "ren desperasjon", at de kanskje ikke får aktivert så mange om gangen). Bruk anledningen til å lære litt om kandidatene du vurderer, pass på at de også forstår hva du er ute etter og så langt du klarer få klarlagt at de er ute etter det samme. Etter en date eller to er det nok mer normalt å fokusere mer på den man er interessert i (hvis man har funnet en da), og da vil det ofte føles helt unormalt å chatte og/eller date andre ved siden av. De uskrevne reglene er nok litt annerledes i online dating enn i real life så høres ikke ut som du bør ha noen dårlig samvittighet ennå i hvertfall.

Endret av Kreator
Skrevet (endret)

Takk for svar,får vel prøve å finne ut om vi er ute etter det samme ja😊 

Endret av Nybruker12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...