Gå til innhold

Bivirkninger på p-piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann

Jeg har begynt på p-piller for første gang. Før jeg startet var jeg veldig skeptisk til bivirkninger, og hørte mye negativt om det. Nå har jeg gått på pilla i 11 dager, uten å merke noen bivirkninger. Kan det komme bivirkninger senere, eller tror dere jeg ikke vil merke noe mer siden jeg ikke har merket noe enda? Jeg går på Microgynon. 

Anonymkode: 1e698...d94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke bivirkninger på p-piller, så nei, er ikke sikkert du får det. 

Anonymkode: fc0af...808

AnonymBruker
Skrevet

Bivirkninger kan dukke opp alle de første tre månedene. For min del merket jeg ikke noe til en av de verste bivirkningene før det hadde gått over seks måneder. 

Anonymkode: f3723...0cb

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Bivirkninger kan dukke opp alle de første tre månedene. For min del merket jeg ikke noe til en av de verste bivirkningene før det hadde gått over seks måneder. 

Anonymkode: f3723...0cb

Hva var det?:(

Anonymkode: 1e698...d94

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer etter en stund. Selv ble jeg deprimert, suicidal, aggressiv, gikk opp i vekt, fikk kviser på ryggen, mistet all sexlyst og fikk høyt blodtrykk og et syndrom som heter POTS (som betyr at pulsen stiger drastisk når man går fra sittende/liggende til stående stilling og kan være farlig). Var mye utslitt og syk, hodepine og smerter i kroppen. Skjønte ikke før flere år senere at det kunne være p pillene. Fikk et nytt liv uten helseproblemer når jeg slutta. Putter aldri et hormonpreparat i kroppen min igjen!

Anonymkode: 6dc37...a1c

Skrevet

Det kan ta tre til seks måneder før bivirkningene har stadfestet seg.

Når det er sagt, har jeg selv gått på Microgynon i snart femten år, og har aldri sett en eneste bivirkning.

AnonymBruker
Skrevet

Du merker ikke alltid blodpropp 

Anonymkode: c4d8e...a33

Skrevet

Yasmin ga meg enorme bivirkninger fra dag 1 omtrent

alle andre jeg har prøvd har vært uproblematisk 

Gjest Tamsi
Skrevet

Jeg har ikke fått en eneste bivirkning av microgynon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...