AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Vil det da være rimelig å anta at man er den minst lekre i jentegjengen? Anonymkode: 13759...fe8
Peaches Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 Det vil være rimelig, ja. Det, eller den mest introverte. 7
wintergirl Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Nei, det kan være at du er mer tilbakeholden enn de andre. Utseende er ikke alltid det mest avgjørende for hvorvidt man får mye oppmerksomhet eller ikke. 13
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #4 Skrevet 11. mars 2018 Nei, ikke nødvendigvis. Mange menn har problemer med å prøve seg på damer som de ser på som uoppnåelige. Eller kanskje du sender ut en vibe som sier ikke interessert. Anonymkode: 27c3e...51d 3
DominantHr Skrevet 11. mars 2018 #5 Skrevet 11. mars 2018 Menn er ganske teite. Da jeg var "ung og lovende" og var på sjekker'n på byen, gikk jeg bevisst etter nr. 2 eller 3 når det gjaldt utseende i jentegjengen. Jeg kom hjem med full pott hver gang. Med vennlig hilsen "En sleip jævel" 15
puppi Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 Du er nok bare sjenert 5 minutter siden, DominantHr said: Menn er ganske teite. Da jeg var "ung og lovende" og var på sjekker'n på byen, gikk jeg bevisst etter nr. 2 eller 3 når det gjaldt utseende i jentegjengen. Jeg kom hjem med full pott hver gang. Med vennlig hilsen "En sleip jævel" Ok, det er dette jeg også innbiller meg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 Jeg er ikke den mest lekre i jentegjengen, men får alltid oppmerksomhet- tror det er fordi jeg smiler, er glad og utadvendt. Anonymkode: 011c5...588 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har ei venninne som er sinnsykt populær blant menn. Hun er ikke så pen, men har utstråling og har fin kropp. Hun er veldig utadvendt og høylytt, og tar seg selv så uhøytidelig som det er mulig. Hun har menn etter seg konstant på byen. Mens jeg, jeg vil objektivt sett si at jeg har et penere og mer symmetrisk ansikt, har normal kropp (ikke tykk men har en del former og litt småfyldig til tider, noen ganger slank, går veldig mye opp og ned i vekt), men jeg er litt sjenert og er ikke den mest utadvendte. Venter liksom til noen tar kontakt med meg. Og jeg får jo litt oppmerksomhet på byen, men ikke av noen jeg finner attraktive og interessante. Heller mer creeps som er altfor fulle. Jeg har hatt mer hell med nettdating som tinder, eller å treffe menn i edru tilstand og tilfeldig som på trening osv. Der har jeg møtt flere kjekke menn som har blitt forelsket i meg hvorvidt jeg ikke har følt det samme. Ellers er tre av eksene mine de tre aller kjekkeste her jeg bor (noe de aller fleste her synest, ikke noe bare jeg synest), så jeg tror det er den utstrålingen og åpenheten min som gjør at de faller for meg når de blir kjent med meg. Jeg er en omsorgsperson på det høyeste, både privat og i arbeidslivet, så tror det ligger noe i det. Det kommer frem først når jeg blir varm i trøya. For noe bra førsteinntrykk tror jeg ikke at jeg gjør Anonymkode: 9c991...df2 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 De som ofte blir sjekket opp er vel de som fremhever kroppen, er utadvendt og sprudlende. Jeg er helt normalt pen, så det var jo alltid noen penere enn meg. Ønsket jeg oppmerksomhet på byen, så var det bare å ta på seg en sexy kjole, og være sprudlende, da sto de omtrent i kø. Ønsket jeg ikke oppmerksomhet, så var det å kle seg, så man ikke fremhevet kroppen, og bare være mye mer dempet. Anonymkode: 6e65b...d88 10
Ulla Ullsokk Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 (endret) Det kan være mange grunner. Mest sannsynlig har det lite med utseendet å gjøre og mest mer utstrålingen og åpenheten. Du virker kanskje mindre imøtekommende, fordi du er usikker og sjenert? Blide folk er lettere å komme bort til. Dessverre blir sjenertl usikker og arrogant ofte forvekslet. Endret 11. mars 2018 av Ulla Ullsokk 6
Gjest Overrasket Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 Tja ... det kan jo være en styrke, også? Jeg har aldri vært spesielt interessert i de som får all oppmerksomheten, så jeg ville nok lagt merke til deg.
exictence Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil det da være rimelig å anta at man er den minst lekre i jentegjengen? Anonymkode: 13759...fe8 Nei, ikke i et hele tatt. De som ser og spør andre, viser interesse, møter/holder blikk kontakt, hører entusiastisk etter hva andre sier, de får selv ofte mye oppmerksomhet og blir godt likt. Det er lettere å gi oppmerksomhet til de som selv er åpen og viser interesse for andre. 3
DominantHr Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Jeg har sagt det før, men det kan ikke gjentas for ofte. NOE AV DET MEST SEXY (ELLER VAKRESTE) SOM FINNES ER KVINNER SOM LER (TIL MEG). ;-)
Gjest hind Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 Av jentegjengen jeg var i de jeg var ungdom var det faktisk den minst pene av jentene som fikk mest oppmerksomhet. Hun hadde overhodet ikke utseendet med seg, men hun var ekstremt utadvendt, glad, smilende og veldig flørtende. Det var hun som alltid hadde en hale av gutter etter seg på byen og kunne velge og vrake mens vi andre havnet i skyggen.
Elaine Marley Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 Det var slik for meg også da jeg var yngre og vi var flere jenter på byen. Da tenkte jeg at det var fordi jeg var den styggeste av oss, men nå vet jeg ikke om det nødvendigvis var det som var grunnen. Jeg var og er veldig sjenert, og var ikke like sprudlende og utadvendt som for eksempel en annen venninne som fikk masse oppmerksomhet. Så jeg er enig med flere andre her, at det ikke er det at man er stygg som gjør det, men at man ikke virker særlig tilgjengelig. Men det kan være en vond følelse hvis man ikke "forstår" det og begynner å nedvurdere seg selv på grunn av det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Jeg kan også være en som får lite oppmerksomhet. Grunnen tror jeg er at jeg blir opplevd som litt uinteressert. Jeg gir ikke så mye av meg selv hvis jeg ikke er trygg på personen. Jeg er tydelig og blir ikke lett sjarmert. Jeg liker en god diskusjon og ikke fjas. Jeg vet at folk må bli kjent med meg for å oppleve at jeg er ganske omgjengelig. Og det er helt greit. Nå er jeg gift og har barn og liker best å flørte med de som kjenner meg og vet hvor jeg hører hjemme. Anonymkode: faa59...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 Jeg kom faktisk i prat med et par menn om dette tema sist jeg var ute. Jeg er aldri den av venninnene mine som får mest oppmerksomhet fra gutta på byen, og jeg har også følt at det er fordi jeg er styggest. Selv om jeg helt ærlig ikke syns venninnen min er såå slående som det hun føler seg som 🙊 Men venninnen min har hele tiden et hav av gutter å velge i, og uten å mene noe stygt med det er hun ganske løs. Hun er veldig utadvendt og oppmerksomhetssyk, ute på byen er hun den som gjør alt for at guttene skal se på henne danse sexy eller kline med andre jenter. Mens jeg er den som danser .. min egen stil kan man si Jeg er mye mer tilbaketrukket enn henne, men absolutt blid og sprudlende - jeg spiller bare ikke på sex. Og de gangene menn har kommet bort til meg har venninnen min blitt sur fordi noen kunne tenke seg til å synes at jeg var fin, og dermed jagd dem vekk Forskjellen på oss er vel at hun elsker oppmerksomheten og er ute for å få seg noe, mens jeg drar ut for å danse og ha det gøy med jentene. Og det er klart at vibbene vi sender ut da blir helt forskjellige. Uansett, mennene jeg kom i prat med om dette fortalte at jeg heller skulle ta det som et kompliment at ikke alle gutta stod i kø rundt meg på byen. De sa at de alltid gikk etter den slutty’e men ikke styggeste dama i vennegjengen, og sjeldent den aller fineste fordi de som regel da var sikret et nummer. Mens den litt mer classy og fineste dama virker mer uoppnåelig og ikke skal «skitnes» til, men heller er dama man går etter når man vil ha noe mer en et ONS. Anonymkode: 5e657...52f
Gjest HankySpanky Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 (endret) 8 hours ago, AnonymBruker said: Vil det da være rimelig å anta at man er den minst lekre i jentegjengen? Anonymkode: 13759...fe8 Dersom du er smellvakker og en tilbaketrukket ice-queen, uten et snev av engasjement, regner de fleste menn at du er i et forhold og har blitt "dratt" med på byen av venninnene. Stort sett alle kvinner kan med noen få grep rundt hår, sminke, klær og personlighet, bli interessant for menn.....men er du en gjennomsnittdame og en innesluttet grå mus på byen, blir du lett oversett dersom venninnene er mer sosialt innstilt. Eventuelt kan du ditche alt av venninner og begynne å date via datingtjenester osv. Endret 11. mars 2018 av HankySpanky
Xcase33 Skrevet 11. mars 2018 #19 Skrevet 11. mars 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Vil det da være rimelig å anta at man er den minst lekre i jentegjengen? Anonymkode: 13759...fe8 Skal være glad du ikke er mannfolk da ...hva med at du viser om du har noe mellom ørene eller ei da ? 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #20 Skrevet 11. mars 2018 Selv de minst attraktive damene får oppmerksomhet når de drar på byen. Til forskjell fra menn. Som mann må du gi oppmerksomhet ellers er det ingen som bryr seg. Anonymkode: 20b0b...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå