Gå til innhold

Får reisnig nesten for ingenting:(((

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for takken - og omtanken angående Duchess og meg, Hero. Uvenner blir nok ikke Duchess og moi med det første; damene tåler da en liten diskusjon.

Ikke sant, Duchess?

(Jeg ser forøvrig poenget ditt. Duchess og jeg forstår at dette oppleves pinlig for Hero. Like fullt: Det blir nesten pinligere for han om alle rundt han ser på dette som et alvorlig problem, kontra det å takle det som et problem ja, men et problem av luksussorten! U see?

..men nå skal jeg gi meg...)

Hero:

Når det gjelder utholdenhet: Gi deg rett før du kjenner du kommer, ta deg en pause, så fortsetter du, gi deg rett før du kommer igjen, fortsett osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all fin info Vibeke og Duchess, godt med jenter/damere som bryr seg om ein gutt/mann i "nød". Men vert ikkje uvenner for min skuld, det er ikkje bra:(((. Har eit hjertesukk til eg, når eg stimulere (runker) meg sjølv, får eg veldig rask utløsning. Har dokke noken gode "øvelsar" som kan gi meg bedre utholdenheit, spør dokke som "veit" alt:))))

Gla for eit svar/hjelp!!!

Hero123

Hei. det eneste rådet jeg kan gi deg er at like før du kommer så stopper du. å holder igjen ti det verste sprenget gir seg. så fortsetter du.

det å ronke kun for å få utløsning fortest mulig er ikke noen bra ting for forlenget yteevne. da sier du til hjernen din,når du har sex, at kom igjen nu må du komme. dette vil jo resultere i kortere seanser. måtte faktisk jobbe endel med akkurat dette når jeg begynte med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...