AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #1 Skrevet 11. mars 2018 Jeg lurer på om noen har erfaring med gode salonger/personer i Bergensområdet som driver med pmu/Microblading..? Hvor har du evt. fått det gjort, har du bilde? Jeg er rimelig lei av å måtte bruke en eevighet på å tegne bryn hver dag, jeg har så å si null pga overnapping i ungdomstiden Anonymkode: bca6c...3bb
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #2 Skrevet 11. mars 2018 C.beauty på Askøy. Tror hun heter Christel. Jeg er kjempefornøyd, og det er også en annen jeg vet har tatt microblading hos henne. Er til og med litt billigere enn i sentrum. Jeg hadde samme problem som deg, etter år med napping. Nesten ikke bryn igjen, spesielt over venstre øye. Nå har jeg fyldig og fine bryn, som ser helt naturlige ut. Selv når jeg forteller folk at jeg har tatt microblading så går de helt tett inntil, og sier "Nei, det der er jo ekte hår!" Anonymkode: 0263b...a9e
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #3 Skrevet 11. mars 2018 Oi ok, det høres jo lovende ut! Er det lenge siden du tok det? Tenker på hvordan resultatet holder. Jeg har tidligere tatt én pmu behandling, det var ok i begynnelsen men nå har alle "hårene" flytt sammen så det er liksom ikke "hårstrå" igjen. Bare litt sammenhengende pigment som knapt sees. Ikke særlig vellykket med andre ord Må sminke på etter alle kunstens regler hver dag. Hva betalte du forresten? Anonymkode: bca6c...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå