Gå til innhold

Gratulerer med ONSdagen!!

Gjest *Fiona*

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Heisan alle single!!

Vi har besluttet å feire dagen idag, en ONSdag, som motvekt til mandagen som kvelte oss med hjerter, kjærlighetserklæringer, romantiske sanger på radioen, drømmeaktige frierier og kjøss--meg-bak.

Idag skal vi fråtse i singel goder og ta vare på oss selv, og huske på alle de sure sokkene vi ikke må plukk eopp, alle filmene vi kan se uten diskusjon, cellulittene ingen ser, de effektive alene orgasmene, mangelen på traumatiske søndagsmiddager hos svigermor og i det hele tatt!

Surmulere kan finne seg andre tråder idag!!

God ONSdag, og følg oppfordringen :sjarmor:

Idag er alle dronninger!

:heiajente: :enig_animasjon:

:kul::kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, flott tråd! :-)

Gratulerer til oss!

Denne ONS-dagen skal jeg til en singel venninne og spise snop og se på DVDer med sex og singleliv, og forhåpentligvis planlegge en spennende helg med single utskeielser.

Jeg skal komme hjem så sent jeg vil, ligge lenge om morgenen og lese tegneserier og spille playstation, og sette på akkurat den CDen jeg vil og gjerne høre den 10 ganger etter hverandre hvis jeg føler for det.

Og hvis jeg vil ha litt sex så kan jeg alltids sende en melding til en flott fyr jeg kjenner som kan stå uforpliktet til tjeneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, alle medsingle :blomst_opp:

Jeg skal feire dagen med å sitte ved pc´en så lenge jeg har lyst, lese en bok så lenge jeg har lyst, spise masse godis, og ellers bare fortsette å nyte singelstatusen min :kul:

Og kanskje drømme litt om den håpløse forelskelsen min :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, grats folkens! Ikveld skal jeg slafse feit mat, se på Lost og spille WoW, and that's it! Jo kanskje rydde litt, men det blir isåfall minimalt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe.. genial tråd.

Jeg skal også bare få kastet ungene i seng... og så ligge langflat på sofaen og drikke brus og spise snop, se på Idol og så Lost... og fjerte akkurat så mye som jeg vil.... :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Sleng meg på her eg; GRATULERER!!!!!!!! Dessverre vart den første ONSdagen brukt på jobb, og no er eg trøtt, men eg kjem sterkare tilbake neste ONSdag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God ide:) dette er den første dagen jeg føler meg uunngåelig singel jeg også. Jagde vekk kjæresten for noen dager siden, etter å ha vært sammen i ca to år. Føles rart, men egentlig ganske deilig! Det er jo en grunn til at man ikke funker sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ONSdag? OneNightStand-dagen? En egen dag i uken vi single bruker til uforpliktende sex? :o :ler:

Men seriøst, er veldig glad for alt det Valentines-maset er over!! Og Gratulerer med dagen alle single :) Skal nyte kvelden, og "feire" at jeg omsider er kommet over min ubrukelige eks-kjæreste. En utrolig deilig følelse når eks'en kun er nettopp det, en eks , uten alle de trøblete følelsene jeg slet med i månedsvis...

kristin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Skal si dette tok av... opprinnelig var tanken en dag i året, første onsdagen etter hver Valentine's Day som motgift :evil:

Men om du vil feire en slik dag hver uke, er det jo herlig - for mye av det gode er deilig :ler: Hvorfor ikke??

Her var det mye bra singeltanker, jeg er blitt kjempe oppmuntret her jeg. Keep up ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:enig_animasjon:

Forsøker å feire dette hver dag jeg! Eller iallfall forsøker jeg å sette pris på den tilværelsen jeg har med å kose meg litt ekstra og sånt, så ofte jeg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh herre...

ONSdag? OneNightStand-dagen? En egen dag i uken vi single bruker til uforpliktende sex

Den så jeg ikke før nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...