AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Datteren til en vennine fortalte meg at faren hennes hadde spurt henne om hun ville ta på tissen hans mens han stod og tisset. Er dette ok?????? Anonymkode: 81cd9...35d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Barn er barn. Ikke lag for mye ut av det, men selvsagt snakk med foreldre som snakker med henne. Anonymkode: 04554...6dd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Datteren til en vennine fortalte meg at faren hennes hadde spurt henne om hun ville ta på tissen hans mens han stod og tisset. Er dette ok?????? Anonymkode: 81cd9...35d Leste fieil, selvsagt ikker, hva tror du????? Anonymkode: 04554...6dd 4
mortilen Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Du trenger vel ikke forum for å få svar på det her?? 9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Selvfølgelig ikke! Snakk mer med datteren din og spør når hun så tissen hans, og hvorfor hun var på badet når han tisset, og hva han gjorde og sa da, om han ikke ble sur eller lukket døren så hun ikke stod på badet mens han tisset. Finn ut litt mer settingen og om dette kan ha vært en reell truende situasjon , eller fantasi og misforståelse. Så snakk med vedkommende mann om det samme i tillegg, og om noe skurrer i versjonene så varsle helsesøster på skolen og be om hjelp til hvordan forholde deg, og evn bringe dette/varsle videre. Anonymkode: aa82e...b05 4
caline Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Måtte du virkelig spørre oss om det er ok? Så klart er det IKKE OK, det er ikke ok på noen slags måte. Varsellampene mine ville lyst for fult 7
GammelSierraFan Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Det burde være helt åpenbart at det der ikke er greit! 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Gutten min på to år sier både "slå pappa i tissen", "pappa har sopp(?!😂) på tissen" og alt mulig rart. Han sa også en gang "pappa slem, pappa dyttet meg", men det var jo herjing i senga som han elsker, såå de er ikke de beste å uttrykke seg. Anonymkode: ce4a7...a42 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette ok?????? Anonymkode: 81cd9...35d Hvorfor så mange spørsmålstegn, med mindre du vil signalisere at du ikke synes det er ok? Er det det du gjør så er det fordi du vet at det ikke er ok. Da er det bare tåpelig av deg å spørre. Enda verre hvis du "spør" for å få reaksjoner. Anonymkode: 558fa...4af 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #10 Skrevet 11. mars 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig ikke! Snakk mer med datteren din og spør når hun så tissen hans, og hvorfor hun var på badet når han tisset, og hva han gjorde og sa da, om han ikke ble sur eller lukket døren så hun ikke stod på badet mens han tisset. Finn ut litt mer settingen og om dette kan ha vært en reell truende situasjon , eller fantasi og misforståelse. Så snakk med vedkommende mann om det samme i tillegg, og om noe skurrer i versjonene så varsle helsesøster på skolen og be om hjelp til hvordan forholde deg, og evn bringe dette/varsle videre. Anonymkode: aa82e...b05 Hun skal ha blitt invitert med inn på do. Da hun sa nei lurte han på hvorfor, og så bare gikk hun ut. Anonymkode: 81cd9...35d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren til en vennine fortalte meg at faren hennes hadde spurt henne om hun ville ta på tissen hans mens han stod og tisset. Er dette ok?????? Anonymkode: 81cd9...35d Jeg får en fornemmelse av at TS er den samme som har skrevet: Anonymkode: 558fa...4af 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg får en fornemmelse av at TS er den samme som har skrevet: Anonymkode: 558fa...4af Jeg er nok ikke det. Anonymkode: 81cd9...35d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Det er ikke OK. Det hadde gått en melding inn til bv fra meg i ett slikt tilfelle. Bedre safe than sorry lather. Anonymkode: c4d1d...ba8 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Datteren til en vennine fortalte meg at faren hennes hadde spurt henne om hun ville ta på tissen hans mens han stod og tisset. Er dette ok?????? Anonymkode: 81cd9...35d Hvor gammel er denne jenta? Jeg ville tenkt at hun spurte etter hjelp. Du er nødt til å gå videre med dette. Anonymkode: beb98...666 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #15 Skrevet 11. mars 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er denne jenta? Jeg ville tenkt at hun spurte etter hjelp. Du er nødt til å gå videre med dette. Anonymkode: beb98...666 Hun spurte etter hjelp? På hvilken måte? Det var FAREN som spurte om hun hadde lyst til å holde tissen HANS når han tisset! Hva er greit med det? Anonymkode: 49eb0...abc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #16 Skrevet 11. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun spurte etter hjelp? På hvilken måte? Det var FAREN som spurte om hun hadde lyst til å holde tissen HANS når han tisset! Hva er greit med det? Anonymkode: 49eb0...abc Beklager misforsto hele innlegget ditt tror jeg. Mente du at dette var et uttrykk for at noe ikke er greit? Anonymkode: 49eb0...abc
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #17 Skrevet 11. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok ikke det. Anonymkode: 81cd9...35d Er dette rette måten å avkrefte på, i en slik tråd? Tenkte du at blir tatt seriøst nå? Anonymkode: 9e79b...ba7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #18 Skrevet 11. mars 2018 To teoriar 1. Faren er ein overgripar 2. Faren fleipa med at ho kunne holda den for han mens han sto å tisset når jenta kom inn på badet. Ikkje politisk korrekt og ikkje spesielt morsomt, du veit mannfolk som er litt "nordlending". Skjønner kva eg meiner? Uansett er det ikkje lov å tenkja vekk det som barn sier ved å forklara det med andre senario. Vi må alltid tenkja at det kan være begge grunnane. Er det andre varselsteikn med den jenta? Har du ein uggen følelse generelt? Ikkje? Følg det opp. Er du genuint beykymra send inn bekymringsmelding. Anonymkode: 21827...d10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå