Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det gjør det ikke. Namsmannen kontaktet ikke barnevernet i saken jeg fortalte om. Både de og NAV var allerede involvert da broren min gikk til namsmannen for å få hjelp til utkastelse etter flere måneder med manglende betaling og forsøk på å komme til en minnelig løsning. At NAV og barnevernet var involvert hadde ingenting med utkastelsen å gjøre, de hadde vært involvert i lang tid, allerede før hun og barna flyttet inn i leiligheten de leide av broen min.

Og TS: Du virker jo direkte slem og mindre intelligent. Hvorfor er du så opptatt av at barnevernet skal involveres? For hva? At faren betaler husleie i tide, men din Vipps funker ikke, så derfor har ikke du fått pengene. 

Anonymkode: 081e9...f12

Fordi han kan få ræva i gir og skaffe pengene! Jeg trenger dem. Han får rett og slett karma.

Anonymkode: 6d8e2...b1e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han kan få ræva i gir og skaffe pengene! Jeg trenger dem. Han får rett og slett karma.

Han skylder deg ingenting.  Det er din tur til å gå i banken og finne ut av problemet.  Kanskje du er for ung til å leie ut?

Ps.  idéen din virker såpass psyko at du skal passe deg for å få en barnevernrelevant merkelapp selv, hvis du går til namsmannen.

Endret av Elghund
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo din feil pga. feil med vipps 🤔 Har du sosiale utfordringer sånn ellers? Problemer med å forstå ting?? 

Anonymkode: f0fb8...c27

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Tror deg ikke. Hvordan har du fått råd til et hus med utleiebolig? Du er jo knapt ferdig med utdannelsen

Anonymkode: 0d401...e85

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har du en mottaksgrense på vipps? Da vil  pengene naturlig nok ikke komme inn hos deg, og de vil heller ikke gå tilbake med engang hos betaler. Det tar ca 2-3 dager før pengene kommer tilbake til betaler. Har opplevd dette selv ,om mottaker har grense på sin vipps for hva personen kan motta på tjenesten.. Sjekke det først du :) Forhåpentligvis vil du ha pengene innen noen dager, bare få leieren til å betale via vanlig nettbank :)

Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Jeg må ha pengene, vil ikke ha de i to deler.

Fordi hun må flytte, barn har ikke godt av å flytte mye. Synes at bv bør blandes inn.

Mener du at barnevernet bør kobles inn i alle familier hvor ett barn må flytte? 
I denne situasjonen vil nok heller dem applaudere at barnefar er smart nok til å si opp og komme seg ut av ett leieforhold med en helt urimelig huseier. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er iallefall ikke voksen nok til å drive utleie! Når du ikke engang setter deg inn i hva som gjelder, og truer med oppsigelse når feilen ikke  ligger hos leietaker! Håper leietaker drar deg for retten for usakelig oppsigelse, for det er dette du prøver deg på!

Anonymkode: b7f21...ad0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dusten skal få to uker på å uttale seg, da har han allerede flyttet sier han. Ble truet med anmeldelser, kommer ikke til å gi meg.

Skrevet

Du har en tapt sak. På alle punkter! Og nå står du snart uten leieboer. Hvem skal betale da? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, Kontormus skrev:

Du har en tapt sak. På alle punkter! Og nå står du snart uten leieboer. Hvem skal betale da? 

Namsmannen må jo trekke han!!

AnonymBruker
Skrevet

HAHAHAHA! La henne nå bare prøve seg! Artig når andre driter seg loddrett ut pga de vil være ufine mot andre. 

Anonymkode: 8b9e4...43e

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Namsmannen må jo trekke han!!

Nei, han har jo betalt. Det er jo din feil at du ikke har fått dem. Men om leier ikke gidder bo der mer, hva da?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Namsmannen er ikke pappaen din som kan true den slemme leieboeren din og hjelpe den stakkars hjelpeløse idiotdatteren sin! Namsmannen kommer ikke inn på 123 og løser saken! Dette er din feil, og DU som må ordne opp. 

Leieboeren din har dessverre funnet seg en gal utleier, og jeg håper han kommer seg unna så fort som mulig! Om han blir meldt til bv og forteller om dette, så tror jeg bv kommer til å rose han for å komme seg vekk fra en psykotisk utleier!

Anonymkode: 58eec...a3f

• Liker 7
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og personangrep samt svar til dette.

Edie, mod.

AnonymBruker
Skrevet

:tekola::popcorn::perebrus:

Anonymkode: 1fb58...f42

Skrevet
På 11.3.2018 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Så jeg har ingen muligheter å få kastet han ut neste uke?? Må jeg bare vente til fyren fjerner seg selv da etter en mnd oppsigelse? Hva med bv kan jeg be namsmann kontakte dem?

Det virker som du er hevngjerrig og vil hevne seg på leietaker fordi han vil si opp. Noe du kan takke deg selv for.du hevner deg på han med å kontakte bv.du er nok ikke bekymret på datterA.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet igjen for spekulasjoner og svar til dette.

Edie, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...