Gjest Kariannne Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Ser på Innsider på Fem og kvinner som har begått forbrytelser. En i fengsel knivstakk stefaren sin til døde etter at han både misbrukte henne og barna hennes. 10 år måtte hun sone. Fikk vondt av hun. Nei det er ikke greit å ta livet av noen, men jeg kan forstå at det går i svart. Når hun fikk vite at han hadde forgrepet seg på begge døtrene svartnet det og hun dro rett å knivstakk han. Hva tenker dere om sånt? Har dere forståelse?
letanglia Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Hadde gjort akuratt det samme. Så forstår hun godt! 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Ja, akkurat det har jeg forståelse for. Den mannen kan ha ødelagt livet til hennes barn. Anonymkode: 96bc7...cb2 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 59 minutter siden, Kariannne skrev: Har dere forståelse? Forståelse? Ja. Moralsk riktig? Nei. Men hadde noen voldtatt min søster, ei nær venninne, min partner, eller noen annen kvinne som står meg nær, så er det fullt mulig jeg hadde reagert på samme måte. Særlig hvis det var snakk om en datter (eller to, heh). Men jeg ville etterpå ha ringt politiet og stått for det jeg hadde gjort. Tatt min straff. Det ville ha gjort det riktig, i mine øyne. Da ville jeg ha kunnet forsvare det. Jeg har derimot ikke sympati med den som gjør det og deretter prøver å skjule sine handlinger eller rømmer avgårde. Anonymkode: 20689...314 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Kanskje ikke moralsk riktig, men full forståelse. Særlig når det gjelder urett begått mot egne barn. Mot meg selv, hadde jeg kanskje ikke gjort noe særlig annet en anmeldelse. Anonymkode: 1ea44...4ce 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #6 Skrevet 11. mars 2018 1 hour ago, Kariannne said: Ser på Innsider på Fem og kvinner som har begått forbrytelser. En i fengsel knivstakk stefaren sin til døde etter at han både misbrukte henne og barna hennes. 10 år måtte hun sone. Fikk vondt av hun. Nei det er ikke greit å ta livet av noen, men jeg kan forstå at det går i svart. Når hun fikk vite at han hadde forgrepet seg på begge døtrene svartnet det og hun dro rett å knivstakk han. Hva tenker dere om sånt? Har dere forståelse? enig Anonymkode: 359b1...37d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 2 timer siden, letanglia skrev: Hadde gjort akuratt det samme. Så forstår hun godt! som foreldrer ja. Anonymkode: 918a3...ea9
Gjest Kariannne Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Forståelse? Ja. Moralsk riktig? Nei. Men hadde noen voldtatt min søster, ei nær venninne, min partner, eller noen annen kvinne som står meg nær, så er det fullt mulig jeg hadde reagert på samme måte. Særlig hvis det var snakk om en datter (eller to, heh). Men jeg ville etterpå ha ringt politiet og stått for det jeg hadde gjort. Tatt min straff. Det ville ha gjort det riktig, i mine øyne. Da ville jeg ha kunnet forsvare det. Jeg har derimot ikke sympati med den som gjør det og deretter prøver å skjule sine handlinger eller rømmer avgårde. Anonymkode: 20689...314 Denne kvinnen meldte seg inn med en gang. Og hun sa også i episoden at hun fortjente å sone. Fikk meg til å tenke at potensielt alle kan bli drapspersoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå