Gå til innhold

Tinder har begynt å matche par automatisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har flere lagt merke til det? Man kan skrive til de, men det nytter ikke å få svar fra disse... 

Anonymkode: 3e159...eb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror nok heller problemet der er at de ikke var så interesserte i deg likevel, at de ikke er så aktive og dermed ikke ser meldingen, eller at de prater med noen andre/dater noen nå. Tviler på at tinder vinner noe på å automatisk matche noen. 

Anonymkode: e00b9...8c6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Flere match?  Neidu. Jeg får beskjed om at noen liket meg før jeg liker dem, det er ikke vanlig.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere match?  Neidu. Jeg får beskjed om at noen liket meg før jeg liker dem, det er ikke vanlig.

Er ikke det når man får Super like? Da kommer det varsel om det før man har likt dem. Kanskje det du mener?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Er ikke det når man får Super like? Da kommer det varsel om det før man har likt dem. Kanskje det du mener?

Mulig... er noe rart. Alle er way out if my league også. Er ikke så snadder...

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig... er noe rart. Alle er way out if my league også. Er ikke så snadder...

Ok, men det er uansett noe annet enn at Tinder er begynt å matche par automatisk. Det er ikke slik det fungerer. For å få Super like så må den andre faktisk ha gitt deg nettopp det.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har nok liket de for lenge siden uten å huske det da, eller at de har byttet bilder siden du sveipet like på de dagen i forveien.
Ellers så er det også noe som heter superlike der man får beskjed på noens bilde når man sveiper at de allerede har likt deg, før du har likt de. Tror det er ganske vanlig å få, jeg får hvertfall mange sånne superlikes og ser ikke på det som at alle disse mener jeg er drømmedama one of a kind liksom , men heller bare prøver desperat å øke sine egne sjanser på like og på å bli sett på tinder.

Anonymkode: 07edc...574

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det poenget=?

Anonymkode: ebf70...792

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...