AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Jeg har så lyst på hus med hage, men har ikke råd alene. Hvor kan jeg søke etter andre i samme situasjon? Det måtte selvsagt være en med stabil økonomi og hyggelig personlighet, og huset måtte være en 2manns bolig, eller mulig å seksjonere i 2 boenheter.. Anonymkode: 029ae...2ba
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Kan du ikke bare kjøpe en halvpart som er for salg da? 🤔 Anonymkode: 99d6e...8df 7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare kjøpe en halvpart som er for salg da? 🤔 Anonymkode: 99d6e...8df Ikke funnet noen halvparter... finner bare eneboliger (for dyrt) eller små blokkleiligheter (ikke hage) eller rekkehus med nesten ingen hage .. ts Anonymkode: 029ae...2ba
Atea Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke funnet noen halvparter... finner bare eneboliger (for dyrt) eller små blokkleiligheter (ikke hage) eller rekkehus med nesten ingen hage .. ts Anonymkode: 029ae...2ba Du har en drøm, men jeg tror ikke den er helt gjennomførbar. Jeg eier en liten leilighet, og kan ofte drømme sammen med venninner om å kjøpe et sted med god plass på landet, men jeg tror ikke jeg vil ta sjansen på å sette vennskap på prøve på den måten. Dør en av oss, vil også det kunne føre med seg at den andre må flytte på grunn av barnas arv. Og er den ene hagegal, som jeg kaller det, vil det forventes at jeg også deltar. Jeg liker best å plante jordbær og urter, mens andre er glad i sommerblomster og er helt der. Nittini prosent sommerblomster og stauder og fire potter urter i en stor hage. Det er liksom ikke meg. Samtidig er jeg avhengig av alenetid. Men tanken er jo fin, å bo i et slags kollektiv, med hage, kanskje høns og kaniner og par hunder. I praksis er det ikke like lett.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke funnet noen halvparter... finner bare eneboliger (for dyrt) eller små blokkleiligheter (ikke hage) eller rekkehus med nesten ingen hage .. ts Anonymkode: 029ae...2ba Med ujevne mellomrom kommer de til salgs, bådehalvparten av vertikaldelte (det beste) og horisontaldelte tomannsboliger. Bråhaster det med å finne noe akkurat nå! - eller kan du bruke 6 - 12 mnd? Anonymkode: a5acb...a4a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå