Gå til innhold

Prøverør - Symptomer i rugetiden ved positiv test vs. negativ test

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært gjennom prøverør og fått satt inn egg, hvilke symptomer hadde dere i rugetiden? Jeg har sett mange tråder om hvilke symptomer folk har hatt ved positiv test, men jeg tenker at det kanskje kan være symptomer av vaginaltabletter ala Lutinus. Så hvilke symptomer hadde du når du testet positivt i forhold til når du testet negativt? Var det noe forskjell, eller kjentes det likt ut?

Anonymkode: e2e4a...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle mine forsøk trodde jeg det var positivt når det var negativt og motsatt.Kjente alle mulige tegn som var bivirkningene fra lutinus. Når jeg ble gravid nå,hadde jeg ingen formening om svaret.Trodde ikke på graviditetstesten og måtte kjøpe ny🙈 mitt råd er veldig kjedelig;smør deg med tålmodighet,og ikke tro på noen tegn som kroppen gir deg☺️  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg merket lite forskjell på positive og negative forsøk. Jeg kjente massevis av tegn hver gang jeg også, og kjente alt for godt etter. Puppene var store og til tider ømme ved de negative forsøkene, og store men ikke ømme i det hele tatt da jeg var gravid. Jeg hadde menssmerter i rugetida i alle forsøkene, men det startet tidligere og ble kraftigere da jeg var gravid. Ellers var tegnene så like at jeg det var vanskelig å tro at ikke mensen var på vei da testen ble positiv. Jeg hadde akkurat den samme "slitne" følelsen i mage og underliv som jeg pleier å ha rett før mensen kommer. Jeg begynte til og med å spotte rett før ventet mens som vanlig da jeg var gravid.

Anonymkode: 01242...2e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...