Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mye som er uglamorøst, men fortsatt mer enn greit. Dette er ikke greit. 

Anonymkode: bf159...7a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alkohol. Tok banen i formiddag, og allerede da fløt det av tomme ølbokser på banen. Når alkoholen går inn så gå vettet ut. Nordmenn er generelt sett håpløse når det kommer til alkohol, evner ikke å oppføre seg. 

Anonymkode: 606a8...bef

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Norsk kultur... 

Anonymkode: b1d5c...dc6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hadde dette vært øst Europa hadde folk bare stilt seg i kø....

Anonymkode: 882c4...2de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor MÅ Ola Dunk drikke alkohol i alle mulige settinger? Ferie så skal det drikkes fra 6 om morran på Gardermoen, og på idrettsarrangement på DAGTID skal man bli dritings?  

Anonymkode: 1bb7d...a67

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Da russen kom til holmenkollen🙂🙂

Anonymkode: 8d1c3...9e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Norsk drikkekultur er helt på trynet. Det er om å gjøre å bli dritings (er ikke morsomt ellers vett). Bare se hvordan (mane) nordmenn er i syden osv, de blir hatet fordi folk MÅ drikke seg dritings å oppføre seg ufint! 

Anonymkode: 5e923...059

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da russen kom til holmenkollen🙂🙂

Anonymkode: 8d1c3...9e2

Til og med russen oppfører seg mer glamorøst enn dette her! Har aldri hørt om at folk slår ned andre eller hopper foran t-banen før. Er ikke normal oppførsel. 

Anonymkode: c49fa...298

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alkohol. Tok banen i formiddag, og allerede da fløt det av tomme ølbokser på banen. Når alkoholen går inn så gå vettet ut. Nordmenn er generelt sett håpløse når det kommer til alkohol, evner ikke å oppføre seg. 

Æsj! Håper de renser opp, jeg tar denne banen til jobb i ukedagene jo. Det var visst så ille at t-banen ble innstilt en periode i kveld, håper folk skammer seg! Og at mange fikk bot. De som ble skada av t-banen fortjente det litt syns jeg ass. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg så ei dame hadde skrevet nå har det blitt svenske tilstander.Dette er faktisk norske mennesker som ikke har oppdragelse. ...

Anonymkode: cd30a...295

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Håper de renser opp, jeg tar denne banen til jobb i ukedagene jo. Det var visst så ille at t-banen ble innstilt en periode i kveld, håper folk skammer seg! Og at mange fikk bot. De som ble skada av t-banen fortjente det litt syns jeg ass. 

Vel, alt er vel som normalt. Slik var det i fjor: https://www.dagbladet.no/nyheter/slik-sa-t-banen-i-oslo-ut-etter-kollen-festen/67390382

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Noen av dem som fikk strøm i seg i T-banesporet skulle hjelpe ham som falt i sporet. (Securitasvakter,)

Anonymkode: 468f9...6fa

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk stod jo som sild i tønne der på perrongen. Ikke trygt på en flekk. Veldig lett å bli dytta ut i sporet. De må sørge for mye bedre sikring og flere off. kommunikasjonsmidler til neste år. Eller arrangere festen et annet sted. 

Anonymkode: b1d5c...dc6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så ei dame hadde skrevet nå har det blitt svenske tilstander.Dette er faktisk norske mennesker som ikke har oppdragelse. ...

Anonymkode: cd30a...295

Må vel være ironi? Siden så mange skylder alt fra gjærdeiger som ikke hever seg til krig i solsystemet på innvandrere?

Anonymkode: e6557...a1e

• Liker 4
Skrevet

Liker at folk klarer å se at vi nordmenn ikke nødvendigvis er best i verden vi heller. 

• Liker 4
Gjest Made4u
Skrevet

Hopprenn og vilt mye Polakker i Kollen i dag, de drikker jo Vodka og er full allerede på formiddagen når turen går oppover mot Kollen. Ikke vært kultur for slik som dette i Norge tidligere nei, men med arbeidsinnvandringen så er Polakkene ekstremt mange når det er hoppsport som står på programmet og det er slik sett ikke tilfeldig at det var etter et hopprenn dette skjedde.

Gjest Fjelldronning
Skrevet

Det er en skam! For en forferdelig oppførsel!!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Snabeldyr skrev:

Hopprenn og vilt mye Polakker i Kollen i dag, de drikker jo Vodka og er full allerede på formiddagen når turen går oppover mot Kollen. Ikke vært kultur for slik som dette i Norge tidligere nei, men med arbeidsinnvandringen så er Polakkene ekstremt mange når det er hoppsport som står på programmet og det er slik sett ikke tilfeldig at det var etter et hopprenn dette skjedde.

Polakker? Tviler. Kjæresten min var der og han sa det var flest nordmenn som lagde faenskap.. 

• Liker 20
Gjest Made4u
Skrevet
1 minutt siden, BeautyBox skrev:

Liker at folk klarer å se at vi nordmenn ikke nødvendigvis er best i verden vi heller. 

Er nå Polakkene som er stupfull allerede på formiddagen når turen går oppover i bakken, ta deg en leksjon i Norsk kultur og se hvordan norske idrettstradisjoner var før Polakkene startet å komme hit og også startet å gjøre det bra i Hopp... Har tydeligvis aldri vært i Kollen du, men det har jeg flere ganger..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...