AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #21 Del Skrevet 11. mars 2018 7 minutter siden, Neinøff skrev: Faguttrykk? På norsk? Finnes ikke et ord for det på norsk så vidt jeg vet. Noen sier tåkelegging men det er ikke dekkende nok for det omhandler mer enn bare det. Anonymkode: 07982...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 11. mars 2018 #22 Del Skrevet 11. mars 2018 20 hours ago, bortebra said: Alle disse moteordene. Gaslighting, aldri hørt om eller brukt. Hun høres ufin ut. Begrens omgangen. Enig. Trodde det betydde å tenne på fjerten i ansiktet til den andre, eller noe .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #23 Del Skrevet 11. mars 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og til deg ts . Jeg syntes ikke du skal finne deg i å bli behandlet slik. Det eneste man lærer folk ved å akseptere slik behandling er at det er greit å behandle andre som dritt. Så du gjør henne ingen tjeneste ved å være skyteskive. Blod er ikke alltid tykkere enn vann. Hold deg milevis unna. Anonymkode: 07982...1a9 Nei jeg har blitt blokkert fra alt av sosiale medier og jeg kjenner at det gjør meg ingenting. Jeg er veldig fan av å snakke sammen dersom man er misfornøyd med noe, og jeg har også funnet meg i mye fra søsteren min. Men bare det at hun benekter ting hun har sagt/gjort er ganske skremmende.. hun sier at jeg er psykotisk og innbiller meg ting men jeg var jo der! Flere ganger har hun også sagt utrolig stygge og sårende ting, som gjorde at jeg begynte å gråte. Da begynte hun å le helt hysterisk.. det er heller ikke normalt i min verden. Broren min er også frustrert for hun slenger masse dritt til han, sier han har stygg leilighet blant annet. Han har en helt ny fresh leilighet han har kjøpt, søsteren min bor i kollektiv. Hva med evt bryllup eller om jeg får barn? Er vel bare å holde henne unna alt det? Litt trist men jeg er utrolig lei. Anonymkode: 8c377...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå