Gå til innhold

knulling og mensen

knuller du når du har mensen?  

1. 1. knuller du når du har mensen?

• ja mye
      6
    • litt
      16
    • vet ikke
      1
    • nei
      24

Fremhevede innlegg

Skrevet

ikke de første dagene, for jeg har så voldsomme menssmerter da... men resten går bra :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ooops, det ble litt mange ganger..... men da fikk jeg vel understreket mitt poeng :ler:

Det er kanskje ikke så rart at "enkelte" her inne kan skryte på seg masse innlegg :ler:

Her er det forøvrig sabbath en gang i mnd. Makan til klæss da :tunge1:

Skrevet

nei, har prøvd og ingen av oss syns noe særlig om det. blir så grisete, og jeg føler meg ikke like deilig da så lar like gjerne være. men siste dagen går greit, for da er det så lite blod.

Skrevet

Har veldig sjelden mens og lite blødninger, men styrer unne sex i de dagene det står på. Blir øm i underlivet og har vondt i magen , sur og grinete og vil bare ha kroppen min i fred!!!!

Skrevet
er det bare jeg som synes knulle er et skikkelig vulgært ord? :oops:
Gjest Moonshadow
Skrevet

Litt kanskje.. Bruker ofere, Pule, men det er vel ikke såmye finere :roll:

Skrevet

:ler: I det jeg leste denne overskriften første gang vurderte jeg å skrive en egen tråd om bruk av disse ordene,for jeg reagerer faktisk litt på det.

Men så føler jeg meg litt "bestemor" som reagerer på det til tross for mine unge 24 år på baken :oops:

Hadde det vært så galt å skrive, sex under mensen lissom :roll:

Skrevet

:ler: I det jeg leste denne overskriften første gang vurderte jeg å skrive en egen tråd om bruk av disse ordene,for jeg reagerer faktisk litt på det.

Men så føler jeg meg litt "bestemor" som reagerer på det til tross for mine unge 24 år på baken :oops:

Hadde det vært så galt å skrive, sex under mensen lissom :roll:

:ler: vi får være bestmor sammen da (er jo også bare 24 ;) )

Skrevet

:ler: vi får være bestmor sammen da (er jo også bare 24 ;) )

:ler: Åkeji gamla :ler:

Skrevet

Nei, hverken jeg eller han liker det, og jeg har ganske mye de første dagene. Blir bare enda deiligere den første dagen etter mensen. Da blir det pulings!!!

Skrevet

Må innrømme at det har skjedd...men bare et par ganger. Jeg liker det egentlig ikke, men jeg rett før jeg får mensen, et par tre dager før, er lysten min på topp. Så som regel er ikke behovet så stort akkurat de få dagene mensen er på besøk.

Gjest GreenSky
Skrevet

Både ja og nei. Ikke midt i perioden, men den siste eller nest siste dagen hvor det nesten ikke er noe blod.

Skrevet

Ja om det ikke er så kraftig mens så - har spiral så den er temmelig sparsom... Når jeg tenker meg om så har jeg "alltid" hatt sex under mens. Det gjør meg ingenting.

Og en kraftig orgasme hjelper veldig på menssmerter...

Skrevet

Nei, har gjort det.. Men synes det blir litt grisete.. Og er kjedelig å måtte styre med hånkle under osv.. Sambo har heller ikke lyst til det så da er det jo ikke noe problem! :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja har litt sex under mensen...Jeg blør ikke så mye så det er ikke noe problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...