Gå til innhold

knulling og mensen

knuller du når du har mensen?  

1. 1. knuller du når du har mensen?

• ja mye
      6
    • litt
      16
    • vet ikke
      1
    • nei
      24

Fremhevede innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

Jeg og typen knuller når jeg har mensen. jeg syns det er litt ekkelt men la gå!!! han sier det er litt bedre på noen måter.

hva gjør dere? ;););)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det går an hvis det ikke blør så mye... Sånn helt på slutten. Men jeg foretrekker sex resten av måneden. Går vel med på det hvis det er viktig for kjæresten. Ingen forskjell på sex-en, bare det at det er litt mer grisete,, heheh

Skrevet
Har sex hele mnd vi.

Samme her. Det er jo bare litt blod. Jeg ser ingen grunn til å la være bare pga mensen.

Skrevet

Ingen får ta på meg når jeg har mensen. Nedentil da mener jeg. Men sex er så mye. Vi har sex likevell, selv om vi ikke har penetrering.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Smidja:

Om dere ikke har penetrering og ingen får ta på deg der nede hva sags sex har dere da??

Skrevet

Ooops, det ble litt mange ganger..... men da fikk jeg vel understreket mitt poeng :ler:

Skrevet
Ooops' date=' det ble litt mange ganger..... men da fikk jeg vel understreket mitt poeng :ler:[/quote']

:ler::ler: voldsomt også da

nei her også

Skrevet
Ooops, det ble litt mange ganger..... men da fikk jeg vel understreket mitt poeng :ler:
:hoho: Ja, gjett! :ler:

Mannen her vil ikke ha sex når jeg har mensen, men det er da mye annet man kan finne på :sjarmor:

Gjest Rimfrost
Skrevet

Jeg har IKKE sex når jeg har mensen. Synes det er ekkelt.

Klarer fint å la være den ene uka liksom ..

Skrevet

Nope. Eller tja, helt på slutten så går det. Ellers har jeg så vondt i magen at bare tanken er drepen. Men finner på andre ting :)

Skrevet

Gjorde det med exen, men tror ikke jeg vil med han her, med mindre han virkelig gnåler da høhø

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...