Gå til innhold

kvinner og forelskelse....er så lei!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir overrasket de gangene jeg ser at det er en mann som skriver om ulykkelig forelskelse! Eller kjærloghetssorg.

fordi kvinner analyserer, tenker på ham i mange mnd , eller år etterpå.....kvinner blir ghostet, kvinner blir brukt for sex og kvinner sjarmeres i senk! Jeg blir så flau og oppgitt, men likevel så vet jeg jo at jeg ikke er bedre selv.

jeg analyserer selv, jeg tenker på ham flere år etterpå , går med evig håp så lenge mine følelser er der og tør ikke gjøre noe mer seriøst fordi jeg er så redd for å bli ghostet etterpå... :( men hva er det med (oss) kvinner?

Anonymkode: 7ed2c...0f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe galt med kvinner selv om de i større grad søker varige og meningsfulle relasjoner. Men siden menn er langt mer overfladisk på det punktet sier det kanskje noe om at hankjønn og hunkjønn innenfor menneskearten er dårlig tilpasset hverandre. 

Anonymkode: e9860...6c1

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er mer individuelt enn kjønnsbestemt.  Jeg er kvinne og har aldri hatt det på den måten du beskriver, derimot har jeg møtt flere slike menn.. kvinner klarer seg som regel bedre alene enn det menn gjør :)

Anonymkode: e9c79...8a2

Skrevet

Slik er ikke jeg heller, og har aldri opplevd det du beskriver.

Men jeg tenker at hvis du ikke tør å gjøre noe mer seriøst fordi du er redd for å bli ghostet så vil du ikke oppleve at det potensielt kan bli noe bra. Alle blir såret, men det betyr ikke at man aldri skal ta sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...