Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bagatell kansje, men lurer på om det jeg er spesielt utsatt, eller om andre opplever det i samme grad som meg..

Svært ofte opplever jeg folk som prøver å snike seg foran meg, selv om jeg vet at de så meg når de stilte seg i køen. Jeg er en kvinne, litt under middels høy, og lurer på om det er det som gjør at så mange mener de har rett til å komme foran meg i køen - for jeg opplever at det særlig er menn i 40-50 årene som sniker.

Jeg har ofte blitt brydd og latt folk gå foran meg , sånn hvis det er så jæ.. viktig liksom. Men nå har jeg fått nok, og i det kassapersonen sier "værsegodneste" så er jeg på pletten og tar plassen min. I dag opplevde jeg en mann som prøvde å skivse meg til side når jeg skulle fram til kassa, men jeg  ignorerte han og la fram ærendet mitt i kasse før han rakk å si noe. Det føltes BRA!

Men hva er greia? Er jeg usynlig? Har jeg annen rang, der andres tid er mer verdt enn min, eller hva er det?

*sukk*

Videoannonse
Annonse
Gjest making.a.mess
Skrevet

Har aldri opplevd at noen andre enn barn sniker i køen. Men er jeg på utkikk etter parkeringsplass så kan jeg være litt rask. Noen bruker all evighet både på å vurdere mulighetene sine og på å kjøre bil. Et par kjappe sekunder så er avgjørelse gjort og bilen pent på plass. 

AnonymBruker
Skrevet

Bra du ignorerte han. Fikk sagt ifra ganske kraftig at "her er det kø" på julehandel en gang og det føltes helt topp.

Anonymkode: fad9d...e31

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sniker ofte i kø. Grunnen er at jeg hater å vente og vil bli ferdig med handelen fortest mulig.

Anonymkode: c2df3...6ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...