Franord Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 En bagatell kansje, men lurer på om det jeg er spesielt utsatt, eller om andre opplever det i samme grad som meg.. Svært ofte opplever jeg folk som prøver å snike seg foran meg, selv om jeg vet at de så meg når de stilte seg i køen. Jeg er en kvinne, litt under middels høy, og lurer på om det er det som gjør at så mange mener de har rett til å komme foran meg i køen - for jeg opplever at det særlig er menn i 40-50 årene som sniker. Jeg har ofte blitt brydd og latt folk gå foran meg , sånn hvis det er så jæ.. viktig liksom. Men nå har jeg fått nok, og i det kassapersonen sier "værsegodneste" så er jeg på pletten og tar plassen min. I dag opplevde jeg en mann som prøvde å skivse meg til side når jeg skulle fram til kassa, men jeg ignorerte han og la fram ærendet mitt i kasse før han rakk å si noe. Det føltes BRA! Men hva er greia? Er jeg usynlig? Har jeg annen rang, der andres tid er mer verdt enn min, eller hva er det? *sukk*
Gjest making.a.mess Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Har aldri opplevd at noen andre enn barn sniker i køen. Men er jeg på utkikk etter parkeringsplass så kan jeg være litt rask. Noen bruker all evighet både på å vurdere mulighetene sine og på å kjøre bil. Et par kjappe sekunder så er avgjørelse gjort og bilen pent på plass.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Bra du ignorerte han. Fikk sagt ifra ganske kraftig at "her er det kø" på julehandel en gang og det føltes helt topp. Anonymkode: fad9d...e31
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Jeg sniker ofte i kø. Grunnen er at jeg hater å vente og vil bli ferdig med handelen fortest mulig. Anonymkode: c2df3...6ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå