Gå til innhold

hva mener dem med inches ((hvor))???????

Anbefalte innlegg

Gjest jente19aar_
Skrevet

hvis en bukse f.ekz er 31inches i vidde. rundt magan eller hvor dem mener. hvor måler man da????

rundt magen eller rundt hoftene???????????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvis en bukse f.ekz er 31inches i vidde. rundt magan eller hvor dem mener. hvor måler man da????

rundt magen eller rundt hoftene???????????????

Hvis det er 31 inches så er det sannsynligvis liv vidden som er oppgitt. Altså du måler rundt livet/midjen.

Gjest jente19aar_
Skrevet

Hvis det er 31 inches så er det sannsynligvis liv vidden som er oppgitt. Altså du måler rundt livet/midjen.

javel men det er jo litt merkelig da hvis en bukse er lav i livet. da må man jo på en måte regne inchene rundt hofta da? :roll: :o :o

Skrevet

Det er ikke ditt liv, men livet på buksa som måles, altså selve linningen.

Gjest Anonymous
Skrevet

En hoftebukse i str. 27" vil passe en person som er 27" rundt midjen selv om buksa ikke går helt opp til midjen! Hvis det alltid var linningen som bestemte str. ville det bli vanskelig å finne rett str... Er du ca. 67 cm. rundt midjen vil du mest sannsynlig passe best i en 27-bukse (avhengig av dine proporsjoner og buksas fasong også da!), selv om den bare går til hoftene og derfor naturligvis er mer enn 27" i linningen!

Klønete forklart, men jeg håper du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

men inches pleier ikke å stemme, så det lønner seg alltid å prøve. Min mor bruker alt fra 27-31, alt etter som hvilket merke det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...