Uni Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Et kompliment er ikke bare et kompliment. Menn pleier å gi kvinner komplimenter som går på utseende, og personlig går det en alarm i hodet mitt når jeg får komplimenter på fysiske ting. Jeg tenker da at fyren liker meg kun for utseendet og kun vil ha meg for sex. Mange kvinner savner å bli "sett" for innsiden sin av menn, vi vil høre at innsiden vår blir verdsatt. Relativt nylig lærte jeg at menn er like redde for å bli brukt for hjelp/støtte uten å få sex, som kvinner er redde for å bli brukt for sex uten å få noen støtte/hjelp. Det fikk meg etterhvert til å fundere på om menn er like skeptiske til å få komplimenter på evner\intelligens\personlighet som kvinner er til komplimenter på utseende. Kanskje menn tenker at kvinner som fokuserer på mannens mentale evner er mest interesserte i å få hjelp og støtte? Jeg tipper ihvertfall at menn blir engstelige hvis de får høre at de er snille Så hva slags komplimenter foretrekker og misliker menn å få fra kvinner?
puppi Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Mitt ubestridte favoritt-kompliment, er når jenta sier at jeg er rar 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Det er vel bare en ting å huske på : sørg for at vedkommende kjenner seg igjen i det du komplimenterer. Hvis ikke vil de enten bli forvirret eller føle seg skikkelig dumme eller utilpass. Det er det som skiller de mindre smarte fra de mer smarte : komplimenter blir ikke svelget rått. Så sørg for å mene det du sier av en grunn. Anonymkode: 79af3...678 1
Gjest Bifftomat Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Ikke gi et kompliment du ikke mener. Da blir det alltid dårlig, uansett hvem som mottar det.
Uni Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2018 For denne diskusjonen, ta utgangspunkt i at dere får et ærlig kompliment. Spørsmålet er hva dere foretrekker å få komplimenter på, ikke hvorvidt dere tror på komplimentet.
Resignert Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 23 minutter siden, Uni said: For denne diskusjonen, ta utgangspunkt i at dere får et ærlig kompliment. Spørsmålet er hva dere foretrekker å få komplimenter på, ikke hvorvidt dere tror på komplimentet. Et kompliment kan sikkert være ærlig ment av den som gir det, uten at jeg selv tror på det. Du kan ikke skille de to, mener jeg. Jeg setter pris på komplimenter som går på disse tingene: Intelligens, ferdigheter, styrke, kunnskap, innsikt, evne, sex (det siste kun når jeg er 100% sikker på at det hun sier er sant, så egentlig uhyggelig sjelden) Jeg misliker komplimenter som går på: Snill, søt, utseende, osv. Det er bare dust. 2
Uni Skrevet 10. mars 2018 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2018 Vil dere si at dere pleier å gi kvinner komplimenter av nogenlunde samme type som dere selv ville ønsket å motta? Feks om dere liker å få komplimenter på intelligens, så liker dere også å komplimentere intelligente damer?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Jeg har hørt at menn liker å få høre at de er tøffe Anonymkode: 2afe2...0a9
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 Skryt av penisen hans. Anonymkode: d9b55...219 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 «Jeg føler meg alltid så trygg sammen med deg.» Anonymkode: b664a...79c 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #11 Skrevet 10. mars 2018 Dårlig: alt med ordet søt. "Pikken din er så søt". "Du er så søt når du har på deg den der". Anonymkode: 43b10...3a3 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 Jeg som mann ville vært veldig var på komplimenter som får det til å høres ut som om jeg er på tur inn i vennefella. Anonymkode: b3f27...2ed 3
Uni Skrevet 11. mars 2018 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2018 45 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som mann ville vært veldig var på komplimenter som får det til å høres ut som om jeg er på tur inn i vennefella. Anonymkode: b3f27...2ed Det tror jeg på. Hva slags komplimenter tenker du får det til å høre ut som du er, eller IKKE er, på vei inn i vennefella? Bortsett fra "sexy", for det sier seg selv ;p
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #15 Skrevet 12. mars 2018 23 timer siden, Uni skrev: Det tror jeg på. Hva slags komplimenter tenker du får det til å høre ut som du er, eller IKKE er, på vei inn i vennefella? Bortsett fra "sexy", for det sier seg selv ;p Nei, kanskje litt vanskelig å si. Det vil nok ha mye med situasjonen og hvordan det sies. Hvis det som blir sagt inneholder ordet "venn", så blir jeg skeptisk. Og ting som hun kunne sagt til sin homofile bestis, som "du har så god smak i gardiner"... Anonymkode: b3f27...2ed 1
absinthia Skrevet 12. mars 2018 #16 Skrevet 12. mars 2018 Jeg har hørt at de både synes det er positivt og negativt om man sier: " Wow, du har den aller største pikken i nabolaget! " 2
Lava Anne Skrevet 12. mars 2018 #17 Skrevet 12. mars 2018 Jeg blåser i hvilke komplimenter menn generelt liker. Jeg gir dem komplimenter for det jeg synes er bra med dem. Er det ikke det som er å gi et kompliment? Jeg har kalt et par-tre gutter søte f.eks. De som er sikre på seg selv synes det er koselig, mer macho-menn synes ikke det er gøy, men det blåser jeg i. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #18 Skrevet 12. mars 2018 On 3/11/2018 at 12:29 AM, AnonymBruker said: Dårlig: alt med ordet søt. "Pikken din er så søt". "Du er så søt når du har på deg den der". Anonymkode: 43b10...3a3 Ja, nusselig er bedre. "Du har så nusselig liten tissefant". Anonymkode: b8d62...515 1
Lava Anne Skrevet 12. mars 2018 #19 Skrevet 12. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, nusselig er bedre. "Du har så nusselig liten tissefant". Anonymkode: b8d62...515 Får jeg nusse på den nusselige tissefanten din?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #20 Skrevet 12. mars 2018 2 minutter siden, Lava Anne said: Får jeg nusse på den nusselige tissefanten din? Ja, det er et finfint kompliment! Anonymkode: b8d62...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå