Gå til innhold

Hvordan finne ut om noen er singel?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en fyr jeg synes er så flott, men han er ca 35 så da skal det vil litt til for at han ikke er i et forhold med barn. Traff han i jobbsammenheng, og han nevnte aldri kone eller barn, men en del andre personlige ting som ikke sa noe om han er sammen med noen eller ikke. Det blir fryktelig dumt om jeg gir uttrykk for å like han om han er sammen med noen, så må finne ut dette før jeg tar kontakt..

Noen tips til hvordan jeg kan finne det ut, uten å være helt stalker? :fnise:

Anonymkode: 781b0...ec6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fråga honom. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, qwerty123 said:

Fråga honom. 

Kommer ikke til å møte han igjen med det første, med mindre jeg tar kontakt og spør han ut. Derfor det blir dumt om han allerede er i et forhold, spesielt om vi skal møtes igjen pga jobb.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke til å møte han igjen med det første, med mindre jeg tar kontakt og spør han ut. Derfor det blir dumt om han allerede er i et forhold, spesielt om vi skal møtes igjen pga jobb.

Fråga någon kollega då.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, qwerty123 said:

Fråga någon kollega då.

Hehe jeg kjenner ingen av hans kollegaer, han har vært hos bedriften jeg jobber i, i noen uker for å fikse feil på et nytt IT system. Spørsmålet er vel egentlig, hvordan kan jeg finne ut om han er singel på nett uten å måtte spørre noen andre (da hadde han jo fått vite det uansett).

Skrevet

Humor: "Er du singel? Spør for en venn." Så får du et svar. Han vil uansett digge å bli spurt og du oppfattes uansett som en ærlig og morsom jente. Det er gode kvaliteter selv om han ikke kan eller vil være kjæreste med deg.

Skrevet

Søk ham opp på facebook?

Skrevet

Regner med du har sjekket Facebook? Har dere felles venner der? (noen har jo skjult info for fremmede).

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe jeg kjenner ingen av hans kollegaer, han har vært hos bedriften jeg jobber i, i noen uker for å fikse feil på et nytt IT system. Spørsmålet er vel egentlig, hvordan kan jeg finne ut om han er singel på nett uten å måtte spørre noen andre (da hadde han jo fått vite det uansett).

Det blir lite svårt utan att vara "stalker".

Men det är väl bara att kolla på Facebook.

Skrevet

Søk ham opp på gulesider.no. Søk deretter på adressen han er registrert på for å se om han bor med noen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nappetass1 said:

Søk ham opp på gulesider.no. Søk deretter på adressen han er registrert på for å se om han bor med noen.

Takk det var et godt tips! Var 4 menn og 2 kvinner på den adressen, så ble ikke noe klokere.

På facebook, er det ikke slik at jeg dukker opp på "folk du kanskje kjenner" om jeg søker etter han?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det finnes noen som kjenner ham som du kan spørre, så sier du bare noe sånn som " det var noe kjent med han der, veit du om kona hans heter Anita?"  

Anonymkode: ef07c...725

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det finnes noen som kjenner ham som du kan spørre, så sier du bare noe sånn som " det var noe kjent med han der, veit du om kona hans heter Anita?"  

Anonymkode: ef07c...725

Det er et supert tips for fremtiden, men er ingen på min jobb nå som kjenner han (eller jobber med han til vanlig), kan evt. gjøre det neste gang hele IT systemet streiker :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det finnes nok ingen god måte å vite sikkert at han ikke har noe på gang. Det kan jo godt være at han er single og samtidig har noe på gang. Eneste måte å vite sikkert er hvis det står oppgitt noe sted at han har kjæreste per dags dato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...