Gå til innhold

MGP 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personlig syns jeg Rybak sin sang er kjedelig. Men det han kan vinne på er energien sin, og ikke minst at han synger kjempebra samtidig som han danser og spreller rundt på scenen. Tror nok han klarer seg bra i den store finalen :) 

Fra starten heiet jeg faktisk mest på nr 1 og 2, altså Stella & Alexandra og Alexander, men sånn ble det nå ikke :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, -Willow skrev:

Jeg blir så klein hver gang Rybak blir intervjuet! Han er jo søt, da. Fengende sang, men jeg bare sammenligner med Fairytale og denne når ikke like langt opp, dessverre. 

Ja,han virker veldig awkward når han blir intervjuet. Cringe-worthy. Han er skjønn og sjarmerende,ja.

Anonymkode: bdd1a...abc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rybak vant jo bare for at han er Rybak og har store vinnersjanser pga det. Hele øst Europa kommer jo til å stemme på han. It's rigged!! 😁

Anonymkode: d6369...4a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BeautyBox skrev:

Var to stykker som svarte på det allerede før deg :)

Skreiv det nok samtidig, men de var før meg å trykke send inn svar, gitt. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg heier på Danmark i år. Likte ingen av våre. 

Anonymkode: 6f5f7...eb8

Går for Danmark jeg også. Mannen min er dansk, og selvom han ikke kan fordra det danske bidraget, så får han bare akseptere at det blir Heia Danmark i år :Nikke:

Rybak blir waaayyy too much for min del. Svenskenes bidrag får jeg stress-eksem av. 

AnonymBruker
Skrevet

Stygg sang som vant.

Anonymkode: 2b669...b62

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj Benjamin Ingrosso vant for Sverige :( Han vant nok pga utseendet for sangen er ikke mye spenstig. Ser ikke ut som Alejandro Fuentes vinner nei.. 

Anonymkode: ebdc2...44a

Synes svenskene kjører samme stil hvert år- pene å se på, catchy men-main stream låter. Kjedelig

Skrevet

Rebecca burde vunnet, men Rybak drar vel mange stemmer pga status og navnet sitt. Vil også dra mange stemmer fra Russland m.flere østeuropeiske land pga bakgrunnen hans. Greit nok.

Stella burde vunnet nesten vunnet pga outfiten (neida... joda..) For en mørk skjønnhet!

Skrevet

Siden det er litt om å gjøre seg populær blant Eurovisionfansen via media, så er nok Rybak den rette å sende selv om han blir litt satt ut og rar når han blir intervjuet, han oppfattes søt, blid og sjarmerende. Rebecca er veldig ung og svarte veldig umodent på spørsmålene hun fikk i kveld og ville kanskje ikke klart å skape særlig blest rundt bidraget sitt i Lisboa. 

• Liker 3
Gjest Skogrose
Skrevet

Helt riktig at Rybak vant synes jeg. Skikkelig fengende låt 😊 Han har også en utstråling og energi på scenen som få har! Rebecca har en fantastisk stemme og gjorde en virkelig god opptreden. Derimot tviler jeg på at sangen kunne hevdet seg i ESC.

Skrevet

Nå har jeg Rybak-sangen på hjernen. "Step one.. ." :edie:

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde aldri noen favoritter i årets finale, fordi jeg rett og slett ikke syntes noen av de var sånn kjempebra. Synes nummer 4 og 6 var okay (uten at jeg i det hele tatt husker noe annet enn nummeret), mens de fleste andre var helt gørr.

Spesielt den norske sangen. Hva er vitsen med å prøve å sende sånne tullesanger til den internasjonale finalen? Fikk også med meg at han syntes det var dumt at det var en internasjonal jury som skulle bestemme i MGP, siden de ikke forsto sangen. Men hallo, hele poenget med MGP er jo å finne en sang vi sender til Eurovision. Hvis du selv synes sangen ikke fungerer internasjonalt, hva er da vitsen med å bli med til å begynne med? :klaske:

Men er likevel glad for at Rybak vant, for jeg vet han kan potensielt få mange stemmer rett og slett fordi han bare er Rybak og det er jo fint. Han er en sjarmerende og trivelig ung mann, definitivt! Jeg vet også det finnes mange fan-kanaler på Youtube av ungpiker som forguder han. Så for oss er jo det bare et stort pluss.

I tillegg var det jo den sangen som var mest populær blant den internasjonale juryen, og det er jo en god pekepinn på hva som kan slå an i andre land. Krysser fingrene, men tror ikke vi når helt til tops. Men tror og håper vi iallefall kommer til hovedfinalen.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, MissDesiree skrev:

Synes svenskene kjører samme stil hvert år- pene å se på, catchy men-main stream låter. Kjedelig

Søstra som sitter som dommerpanelet(bare 23 år, og hvor har hun erfaring fra?!?)til svenske "norske talenter", ser jo ikke ut. Hun er ikke akkurat en skjønnhet, broren er søt, men bare 20 år. Synes også at de sender samme type fyrer hvert år,helt fra da Måns Zelmerlöw var med. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Søstra som sitter i dommerpanelet(bare 23 år, og hvor har hun erfaring fra?!?)til svenske "norske talenter", ser jo ikke ut. Hun er ikke akkurat en skjønnhet, broren er søt, men bare 20 år. Synes også at de sender samme type fyrer hvert år,helt fra da Måns Zelmerlöw var med. 

Skrevet

Just roll with it - that's how you write a (winning) song.  :flagg: :nori:

Mange bra sanger, men synes denne funker best i MGP-sammenheng. Har fått den helt på hjernen.  :laugh:

• Liker 2
Skrevet
16 minutter siden, Tabris skrev:

Jeg som bare hørte låtene én gang derimot fikk NKOTB step by step på hjernen av innlegget ditt. 

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, Tabris skrev:

Step one: Believe in it and sing it all day long.
Step two: Just roll with it - That's how you write a song.

:edie: :bolledeig: :flagg: :skya: :digge: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, NordicViking skrev:

Just roll with it - that's how you write a (winning) song.  :flagg: :nori:

Mange bra sanger, men synes denne funker best i MGP-sammenheng. Har fått den helt på hjernen.  :laugh:

Husker ingenting fra den sangen. Senteret for musikksmak i hjernen nekter å ta den inn😉

Anonymkode: d6369...4a7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har funnet ut at Rybaks bidrag er et plagiat.
Her er orginalen:
https://www.youtube.com/watch?v=OPf0YbXqDm0

Bør diskes, og Rebecca kan rykke opp. Det er bedre.

Anonymkode: 7cd7e...c21

Hvordan i alle dager er dette plagiat?

Anonymkode: af5d7...298

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...