Gå til innhold

MGP 2018

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte ikke denne heller jeg... Og dette er siste?  Så da likte jeg egentlig ingen av de.. Men tror jeg synes Alejandro var best.,, kanskje. 

AnonymBruker
Skrevet

Fuentes, Rebecca og Rybek er best så langt etter min mening.

Anonymkode: c4e51...843

• Liker 1
Skrevet

Må bli Rybak eller Rebecca..

• Liker 1
Gjest JeSuisLouise
Skrevet

Jeg heier på Alejandro Fuentes! Catchy sang, også elsker jeg reggaeton. Men.. den svenske Melodifestivalen går samtidig jo.. og da heier jeg på Margaret med In my cabana, den sangen er bare amazing :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke flere finalister igjen?! 

Anonymkode: eebf0...c99

Skrevet
15 minutter siden, BeautyBox skrev:

Hvorfor er spansk mer feil enn engelsk? :)

Fordi engelsk er internasjonalt. For så vidt mange land som forstår spansk også da, men jeg forstår ikke spansk :P. Tenker bare at siden han representerer Norge også vet nesten ingen nordmenn hva han synger om. Men jeg likte sangen hans best så langt, og tror han hadde fått masse stemmer spesielt fra Italia, Spania og kanskje portugal.

Skrevet

Når jeg tenker meg om så liker jeg faktisk nr 1 ganske godt. Stella er kul! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har fem og Norge tre.

Anonymkode: eceac...d3b

Om man tar med Irland, som også synger på engelsk, så er det 12 seire mot Norge sine 2 seire på norsk (siste seier til Norge var på engelsk)

Anonymkode: 6b7f0...82b

Skrevet
3 minutter siden, visningsnamn skrev:

Ikke for å være så negativ her, men jeg synes det var alt i alt ganske dårlige bidrag i år. Vet ikke hvem som har vært forhåndsfavoritt, noen nevnte Vidar Villa tror jeg, men det virker som veldig åpent. Lurer veldig på hvem som går til gullfinalen. Tror nesten den første er min favoritt, (selv om jeg egentlig bare likte refrenget.)

Enig. Synes det er vanskelig å forutse hvem som kommer videre til delfinale, unntatt rybak da

Skrevet

Aleksander (talk to the hand), Alejandro og Rybak er favorittene mine. :)

Skrevet
1 minutt siden, Roseh skrev:

Fordi engelsk er internasjonalt. For så vidt mange land som forstår spansk også da, men jeg forstår ikke spansk :P. Tenker bare at siden han representerer Norge også vet nesten ingen nordmenn hva han synger om. Men jeg likte sangen hans best så langt, og tror han hadde fått masse stemmer spesielt fra Italia, Spania og kanskje portugal.

Ja, enig i at det er fint å synge på engelsk sånn at alle skjønner det. Men jeg synes ikke det har noe å si om man synger på norsk eller spansk om man representerer Norge, MGP er jo for hele Europa og ikke bare landet som blir representert. Ja jeg også tror han ville kommet langt :)

Skrevet

Rybak uten tvil den beste for meg! (Ikke har han eldes en dag heller!).

• Liker 1
Skrevet (endret)

Etter å ha sett recapen tror jeg mine 4 beste blir

Stella og Alexandra (pga refrenget)
Alejandro
Rybak

Ja.. plass nr 4 forblir tom :ler: Likte egentlig ikke Rybak heller, men jeg tror den har gode sjanser i Europa

Endret av Omo
AnonymBruker
Skrevet

Liker Charla og Rebecca best.

Anonymkode: 71e96...f01

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Mine 4 favoritter: Stella og Alexandra, Rebekka, fuentes og Rybak:)

AnonymBruker
Skrevet

Rybak er showman og har sykt med karisma! Er ikke verdens beste låt, men er kveldens beste! 

That's how you write a song!  

Anonymkode: 2d87a...54f

• Liker 1
Skrevet

For meg: 

1. Fuentes

2. Rybak

3. Stella & Alexandra 

Skrevet

Hvorfor er alle låtene i MGP alltid så MGP-ete? Hvorfor har man ikke et større spekter av sjangre? Savner litt mer variasjon...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...