AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Hei! Hvilket vippeserum sverger dere til!? Jeg blir ikke klok av alt som står på Internett om ulike typer 😣 Anonymkode: 38989...c59
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Hvilket vippeserum sverger dere til!? Jeg blir ikke klok av alt som står på Internett om ulike typer 😣 Anonymkode: 38989...c59 Søk i trådene her inne så finner du gjerne nok info til å ikke påføre deg skadelige stoffer rundt øynene. Anonymkode: 7cad3...5c0 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Jeg har prøvd, men droppet det etter en stund siden øynene mine så konstant rødsprengte ut. Hjelper ikke akkurat med lange vipper om man må se ut som om man ikke har sovet på fire dager... Anonymkode: 97700...6db
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Dropp hele serumet. De eneste som virker, er den typen som inneholder prostaglandiner. Øyevippene blir lange og fine, men øynene blir såre og rødsprengte, og huden rundt kan bli misfarget i årevis etterpå. Advarer sterkt mot denne typen. Øyevippeserum som inneholder peptider, er harmløse, men til gjengjeld funker de ikke. Anonymkode: 7adb9...d76
tirben Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Jeg bruker iglow sitt, og er veldig fornøyd med det. Har brukt det i flere år, og det funker!
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Jeg har aldri vært allergisk mot noe i hele mitt liv, ble derfor ganske overrasket da jeg våknet med fullt av små blemmer på øyelokket dagen etter påsmøring av iglow.Tok noen dager pause, og prøvde igjen(dum sa du!) og det samme skjedde, bare enda værre. Anonymkode: 80f4b...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå