AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Her jeg bor er det 4 katter. En ligger bare på egen veranda og overvåker, min og en annen katt dingler, løper og hopper rundt som to forelska tullinger og så har vi sistemann som ønsker kontakt. De to vennene er kastrerte hunnkatter og stakkeren en kastrert hannkatt. Han blir avvist, jaget og oppsøkt hver dag. Han var her først og jeg får så vondt av han. Vurderer nå å holde min egen inne. Hun er bare 11 mnd, og jeg tror det er mye av grunnen til at hun klenger mye på vennen sin. Vet dyr må få være dyr, men det ser så jævlig ut. Hva tenker dere? Anonymkode: c8e29...c12 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Send katten til rektor og krev at den får delta i et antimobbeprogram. Du kan da skjønne at katten din må få oppdragelse før du sender den ut. Hussarrest er nå middelet inntil den slutter å mobbe Anonymkode: 0f1c7...917 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Send katten til rektor og krev at den får delta i et antimobbeprogram. Du kan da skjønne at katten din må få oppdragelse før du sender den ut. Hussarrest er nå middelet inntil den slutter å mobbe Anonymkode: 0f1c7...917 Fuck. Kan du ta på deg midlertidig rektorjobb da?🤔 Anonymkode: c8e29...c12 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Sånn er det bare. Enkelt og greit. Så lenge katten din ikke terroriserer de andre så lar du den bare gå ute. Det er for stygt å plutselig holde den inne nå, da får du nok ikke fred. Anonymkode: 9a96f...20a
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Ikke projikter dine menneskelige følelser over på dyr! Den største tabben mennesker gjør. Mer og mer faktisk. Ta det helt med ro. De lever et dyreliv. De er født til det og ordner seg selv. Slapp av. Anonymkode: 1c02e...402 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke projikter dine menneskelige følelser over på dyr! Den største tabben mennesker gjør. Mer og mer faktisk. Ta det helt med ro. De lever et dyreliv. De er født til det og ordner seg selv. Slapp av. Anonymkode: 1c02e...402 Takk takk! Du har helt rett. Anonymkode: c8e29...c12 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Kjenne følelsen. Jeg har 2 katter, og når jeg slipper dem ut hender det at de samarbeider om å jage vekk andre katter som bor bare noen titalls meter unna. Jeg har god tone med eierne, men det plager meg når katter er slemme mot hverandre. Hvis jeg ser det så prøver jeg å "si" til dem at de ikke får jage andre katter, men det har jo lite effekt. Anonymkode: dd0ad...558
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk takk! Du har helt rett. Anonymkode: c8e29...c12 Anonymkode: 1c02e...402
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå