Gå til innhold

Russiske kvinner er pene.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg biter meg merke i at Russiske kvinner er så pene. Skandinaviske kvinner går for å være pene men må si Russiske damer er like pene. 

Smaken er som baken men vakkert er vakkert og man ser jo hvor symmetriske de er. :) 

Irina Shayk er jo meget pen. Noen som er enige? 

Anonymkode: 955b2...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er for så vidt  enig. Mange russiske kvinner er veldig pene. Dog tror jeg det er store individuelle forskjeller i både Norge og Russland. Langt i fra alle er pene. Men russiske og norske kvinner er generelt sett penere enn f.eks britiske kvinner, mener nå jeg. Selv om det finnes veldig mange pene britiske kvinner også!

Endret av aell
Feil
AnonymBruker
Skrevet

Deilige å knulle pene russiske å norske damer❤️

Anonymkode: 217ee...08e

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg biter meg merke i at Russiske kvinner er så pene. Skandinaviske kvinner går for å være pene men må si Russiske damer er like pene. 

Smaken er som baken men vakkert er vakkert og man ser jo hvor symmetriske de er. :) 

Irina Shayk er jo meget pen. Noen som er enige? 

Jeg har hørt historier om folk som har dratt til Russland for å møte babes de har møtt på nettet, og møter en knyttneve fra en muskelbunt og kravet "give me your money".

Jo da. Mange østeuropeiske kvinner er flotte. Men som alltid gjelder: matcher du ikke dette flotte, så er det en snag.

Anonymkode: a586b...391

• Liker 2
Skrevet

Har inntrykk av at en del sør- og østeuropeiske kvinner i større grad enn norske har en mer "petite" kroppsbygning, samt yngre og mer "uskyldige" trekk som kanskje kan være grunnen til at en del synes disse er særskilt pene?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I Russland er de ikke så politisk korrekte, er ei dame pen kan hun være i resepsjon, TV vertinne etc. Mener de. I Norge kan det ofte være en ulempe å være vakker. Ei venninne av meg forteller at da hun begynte i en stor statlig organisasjon, valgte de ut ei skikkelig sør bur-ugle til å sitte i resepsjonen. Hadde ikke skjedd i Russland.

Jeg er kvinne og har vært i Russland flere ganger.

Anonymkode: a2821...629

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, herzeleid said:

Har inntrykk av at en del sør- og østeuropeiske kvinner i større grad enn norske har en mer "petite" kroppsbygning, samt yngre og mer "uskyldige" trekk som kanskje kan være grunnen til at en del synes disse er særskilt pene?

Har en russisk venninne som forklarte at det er veldig vanlig at russiske kvinner sulter seg til det ekstreme fordi det er så stor kamp om de bra mennene, og mennene vil ha unge og syltynne kvinner. Har vær ute og spist med henne og flere russiske venninner. Da spiser jeg ordentlig middag mens de sitter og pirker borti et stykke brokkoli under hele måltidet.

Anonymkode: a365d...65e

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har en russisk venninne som forklarte at det er veldig vanlig at russiske kvinner sulter seg til det ekstreme fordi det er så stor kamp om de bra mennene, og mennene vil ha unge og syltynne kvinner. Har vær ute og spist med henne og flere russiske venninner. Da spiser jeg ordentlig middag mens de sitter og pirker borti et stykke brokkoli under hele måltidet.

Høres veldig slitsomt ut. Hva er egentlig grunnen til denne ubalansen i Russland?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, herzeleid said:

Høres veldig slitsomt ut. Hva er egentlig grunnen til denne ubalansen i Russland?

Her står det litt om hvorfor det er færre menn der enn kvinner. I tillegg er det kamp om de gode jobbene, og da blir det vanskelig å finne en bra mann med solid inntekt.

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/08/14/why-the-former-ussr-has-far-fewer-men-than-women/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt historier om folk som har dratt til Russland for å møte babes de har møtt på nettet, og møter en knyttneve fra en muskelbunt og kravet "give me your money".

Jo da. Mange østeuropeiske kvinner er flotte. Men som alltid gjelder: matcher du ikke dette flotte, så er det en snag.

Anonymkode: a586b...391

Ja men det er jo ikke moralen jeg pratet om der, men jeg pratet om hvor pene de er. Har ikke startet en tråd hvor jeg skal diskutere hvordan ting er i russland. 

51 minutter siden, herzeleid skrev:

Ja det kan hende. Kommer vel litt ann på hvor i russland de kommer i fra men mange av de er veldig pene det skal de ha. Ja, de ser ofte litt uskyldige ut. det er sant. 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I Russland er de ikke så politisk korrekte, er ei dame pen kan hun være i resepsjon, TV vertinne etc. Mener de. I Norge kan det ofte være en ulempe å være vakker. Ei venninne av meg forteller at da hun begynte i en stor statlig organisasjon, valgte de ut ei skikkelig sør bur-ugle til å sitte i resepsjonen. Hadde ikke skjedd i Russland.

Jeg er kvinne og har vært i Russland flere ganger.

Anonymkode: a2821...629

Det du mener er at de er veldig fokusert på utseendet? Mulig det, det vet jeg ikke, har ikke peiling. Jeg bare syns de er pene. 

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det var the kardashians som holdt på med det jeg? Så det er flere som pirker i salatbladene altså. Uansett, de er i utgangspunktet pene om de spiser salat eller hva enn... 

Jeg for min del syns veldig sjeldent at folk fra vietnam og thailand er pene. De syns jeg ofte er mindre pene. 

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her står det litt om hvorfor det er færre menn der enn kvinner. I tillegg er det kamp om de gode jobbene, og da blir det vanskelig å finne en bra mann med solid inntekt.

http://www.pewresearch.org/fact-tank/2015/08/14/why-the-former-ussr-has-far-fewer-men-than-women/

Jeg bare skrev at jeg syns de er så pene. Ja, mange av dem har det vanskelig og sånn men det tar ikke det i fra det hele at jeg syns dem er så pene. 

Skrevet

En del av dem er pene i den forstand at de har pene trekk. Likevel har jeg aldri sett en russisk kvinne som har noe form for sjarm. Alle (og jeg mener alle) jeg har møtt virker sure og i dårlig humør. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Russiske kvinner kan være utrolig vakre. Av de vakreste i verden er de på topp. Men de er spik spenna gærne ofte. Der flyr både vaskefilla og vodkaflasker rundt øra på menn. Men det kan være forståelig. Russiske menn er noen jævla bråkmakere ofte. Jeg heier på de gale vakre kvinnene.

Anonymkode: 5d852...ccb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

En del av dem er pene i den forstand at de har pene trekk. Likevel har jeg aldri sett en russisk kvinne som har noe form for sjarm. Alle (og jeg mener alle) jeg har møtt virker sure og i dårlig humør. 

Japp !    Stilige og elegante, men iskalde og kjølige.  Oversminket og stivt ansikt. Utsråler bare penge og statusjakt.

Like mye sjarm som en klump med Larvik-granitt.

Anonymkode: d72bf...490

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Japp !    Stilige og elegante, men iskalde og kjølige.  Oversminket og stivt ansikt. Utsråler bare penge og statusjakt.

For noe pissprat. 

Anonymkode: 5d852...ccb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Godt at jeg ikke var den eneste som så det 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da! Russki djevusjki eta otchin prikrashna! Ja ljubov russki djevusjki. :hjerte:

Anonymkode: 19fc4...7e1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da! Russki djevusjki eta otchin prikrashna! Ja ljubov russki djevusjki. :hjerte:

Нет, я не

Ble det riktig? 😉

Skrevet

Nå må det ikke glemmes at russiske unge kvinner er veldig glad i å operere seg. Det er meget vanlig å både fylle kinnben/hake samt operere nesen smalere og fylle leppene. De er jo vakre i utgangspunktet, men øyet kan bedra. De har noen av verdens fremste kirurger innenfor plastisk kirurgi, så små justeringer her og der ser ofte naturlig ut😉 Men ja, veldig pene mange av dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Нет, я не

Ble det riktig? 😉

Да, ты тоже. :hjerte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit pene, til dem åpner kjeften sin :dry:

Anonymkode: ac0b5...f98

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...