Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært på tinderdate. Veldig vellykket. Ble enige om å fortsette å ha kontakt. Fikk mld av han der han skrev at det var den beste daten han hadde vært på, og at jeg strålte. Svarte at jeg også hadde kost meg masse, og at jeg hadde lyst til å se han igjen. Denne mld åpnet han uten å svare. What to think??

Anonymkode: c9bdd...7df

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke overtenk, det er ikke mye å svare på meldingen du skrev med mindre han kan foreslå en dag og tid for nytt treff. Det er ikke sikkert man vet på en lørdag ettermiddag, og vil vente å se hvordan uken blir. Han har allerede sagt at det var en bra date og at han likte deg så langt, så du skal ikke bekymre deg. Han svarer deg når det passer bedre! Kanskje han ikke hadde noe konkret å svare eller kanskje han var hos familien eller en kompis og ville vente med å svare til han får tid og fokus til å formulere et godt og gjennomtenkt svar til deg :) Bare kul'an helt i noen dager. Hører du ikke noe til onsdag kan du sende en ny melding å spørre om han har planer for helga og lyst til å møtes f .eks fredag, hører du ikke noe da så glem han. Men ikke ta noen sorger på forskudd, er ganske sikker på at du hører fra han før onsdag så fort han får sett hvordan uka hans er lagt opp :)

Anonymkode: 5ee35...64f

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Er så aaltfor lett å gå i overtenkingsfella 😅 satser på du har rett jeg, og senker skulderene 

Anonymkode: c9bdd...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...