AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Jeg lurer på klær som ser bra ut, bedre ut på oss som er litt tynne? Hva slags type bukser, høyt liv, langt liv? Så har jeg lest noe om engang at det har noe å si på hvordan lommene er festet på rumpa i forhold til hvor stor rumpa de vil se ut? Er lommene tett vil den se større ut, eller hvis de er langt fra hverandre mer flat ut? Hva slags type farger? Jeg vet at hvit er en fin farge for å få ting til å se større ut, og sort det motsatte. Så om noen har noen tips. DEtte gjelder også overdeler, på farger og fasonger på klær. Nå har jeg også veldig smale hofter, noe jeg godt kunne tenke meg å få til å se større ut. Anonymkode: 77000...686
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på klær som ser bra ut, bedre ut på oss som er litt tynne? Hva slags type bukser, høyt liv, langt liv? Så har jeg lest noe om engang at det har noe å si på hvordan lommene er festet på rumpa i forhold til hvor stor rumpa de vil se ut? Er lommene tett vil den se større ut, eller hvis de er langt fra hverandre mer flat ut? Hva slags type farger? Jeg vet at hvit er en fin farge for å få ting til å se større ut, og sort det motsatte. Så om noen har noen tips. DEtte gjelder også overdeler, på farger og fasonger på klær. Nå har jeg også veldig smale hofter, noe jeg godt kunne tenke meg å få til å se større ut. Anonymkode: 77000...686 Hvorfor enda en tråd om dette? Anonymkode: 931dd...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå