Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får så innmari mye gaver av en i slekta. Det er heller ikke småtteri jeg får. Alt fra klær, hudpleieprodukter, interiørtips og parfymer. 

Det er fra kjente merker som er langt fra min stil. Jeg bruker heller ikke mye parfyme eller sminke, så det hoper seg opp hjemme av gaver. 

De er heller ikke billige, og noen andre setter nok mer pris på det enn meg. Er det innafor å selge disse på Finn? Noen av tingene har jeg gitt videre, men enkelte ganger syns de det er for mye å ta imot, da de koster litt.

Jeg har sagt ifra flere ganger, men personen blir veldig lei seg om jeg ikke tar imot. 

Anonymkode: 4c59d...8dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Helt innafor :) 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer litt an på. Dersom det er noe vedkommende har lagt mye tanke og kjærlighet i, så syns jeg at man bør beholde det. Men det er heller unntaket enn regelen. Er det mye dill og dall som blir kjøpt nesten på måfå, så bør det være innafor å gi det bort/selge det. 

Anonymkode: 128c2...9bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det syns ikke jeg , men du kan gi det bort i gave til noen andre som ikke kjenner den personen

Anonymkode: d3c12...06a

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Synes det ikke passer seg. Eller er du blakk?

Anonymkode: 1e8e5...70a

Skrevet

Det er helt innafor. Det du har fått er ditt og du står helt fritt til å gjøre akkurat hva du vil med det.. Enten det er å gi det vekk, selge det, beholde det, eller hive det, du står helt fritt, da det er ditt.

Anonymkode: 9fd1a...5fe

Skrevet

Nei

Anonymkode: d183e...8a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei

Anonymkode: d183e...8a5

Det er da hennes ting, hun gjør da akkurat hva hun selv ønsker med ting hun selv eier vel.

Anonymkode: 9fd1a...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...