AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 ja, hva er din to go hudpleierutine? Gjerne med hvilke produkter du bruker Min: - Bruker geitemelk såpe fra Bend Soap med honning og havregryn til å rense fjeset sammen med kaldt til lunkent vann - Tilfører vitamin C serum fra Mad Hippie - Dr. Organic snail gel på problemområder som enten er tørre eller som trenger anti-aging - Masserer lotion fra Bend Soap i hele ansiktet og nakken (bruker denne kun om vinteren), venter til den trekker inn. Dersom jeg har dårlig tid bruker jeg heller REN Daily Supplement Moisturising Cream som også er mindre fet (og som jeg bruker om sommeren) - Avslutter med Cliniderm spf 50 - Venter noen minutter før jeg legger på et tynt lag med Erborian bb Cream og litt castor oil påført med q-tips under og mellom øynene for å forhindre creasing og tørre områder Anonymkode: 04659...ade
skruf Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Renser huden morgen og kveld med mandelolje Etter rensen om morgenen tar jeg på et fuktserum fra Kiehls, deretter en dagkrem fra Kiehls+en øyekrem fra samme merke som er super mot poser og mørke ringer under øynene. Etter ansiktsvask med mandelolje om kvelden (oljen fjerner både sminke og renser huden) tar jeg på et nattserum fra Kiehls, deretter nattkrem med mye fukt fra Origins, pluss øyekrem. En gang i uken bytter jeg ut nattkremen med ei maske fra Origins, Drink up intensive moist overnight mask. Sover med den på og skyller av med vann neste morgen
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 3 minutter siden, skruf skrev: Renser huden morgen og kveld med mandelolje Etter rensen om morgenen tar jeg på et fuktserum fra Kiehls, deretter en dagkrem fra Kiehls+en øyekrem fra samme merke som er super mot poser og mørke ringer under øynene. Etter ansiktsvask med mandelolje om kvelden (oljen fjerner både sminke og renser huden) tar jeg på et nattserum fra Kiehls, deretter nattkrem med mye fukt fra Origins, pluss øyekrem. En gang i uken bytter jeg ut nattkremen med ei maske fra Origins, Drink up intensive moist overnight mask. Sover med den på og skyller av med vann neste morgen Bruker denne også ukentlig Utrolig god maske som lukter fantastisk! Anonymkode: 04659...ade
skruf Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker denne også ukentlig Utrolig god maske som lukter fantastisk! Anonymkode: 04659...ade Den er supergod! Har brukt den i mange år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå