AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Baby er drøyt 2 uker gammel, hvor ofte skiftet dere bleie på deres? Min bæsjer mange ganger om dagen (får morsmelk direkte fra puppen), og bæsjer ofte etter mat, men han sovner også ofte etter mqt, og våkner mye mens han blir stelt. Og er jo dumt å vekke han når han sover, men han må jo få ny bleie for å ikke bli sår. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 5025b...ea7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Når ungen har tisset eller bæsjet.... Anonymkode: b9f8a...748 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Tissebleier ved behov, bæsjebleier alltid med en gang! Anonymkode: f416c...d99 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Det er normalt med mange bleier om dagen i starten. Bæsjebleie må du skifte med en gang, tiss kan vente litt. Anonymkode: 795af...437
Vera Vinge Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Jeg hadde ikke latt babyen sove med bæsj i bleia, da blir de fort såre. Men jeg drev ikke og sjekket og skiftet for hver minste tissedråpe. 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 Jeg mater hver 3.time,og skifter som regel bleie både før og noen ganger etter måltid. Har merket meg at det stort sett alltid er noe i bleien når jeg tar henne opp for å gi henne mat. Anonymkode: 8f9ab...1be 1
appelsinjuice Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 Skifter bæsjebleie med en gang. Tissebleier oppdager jeg jo ikke på sekundet, dessuten er det som oftest bæsj i bleia også.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 Skifter bæsjenleie med det samme. Tissebleier når de kjennes fulle/våte ut. Har unger som ikke blir så fort såre Anonymkode: cec7f...1ef
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Baby er drøyt 2 uker gammel, hvor ofte skiftet dere bleie på deres? Min bæsjer mange ganger om dagen (får morsmelk direkte fra puppen), og bæsjer ofte etter mat, men han sovner også ofte etter mqt, og våkner mye mens han blir stelt. Og er jo dumt å vekke han når han sover, men han må jo få ny bleie for å ikke bli sår. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 5025b...ea7 Vår bæsjet ofte i starten både dag og natt, og det var ikke alltid vi fikk det med oss, så det hendte ofte at han gikk med bæsj i bleia en stund før vi fikk skiftet. Vi vasket med olje og smurte på et tjukt lag med Bepanthen etter hvert bleieskift, samt lot han lufte stumpen på en stellematte på stuegulvet flere ganger pr dag. Ved antydning til sårhet brukte vi sinksalve istedet for bepanthen, men det var veldig sjelden nødvendig. Anonymkode: bb6fc...8a1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 12 hours ago, Silfen said: Ved behov. Bæsjebleier skiftes med en gang. denne Anonymkode: 069da...8eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå