Gå til innhold

Dødsforelska, men ingen kontakt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi datet ganske seriøst, men det var litt problemer, og han var litt usikker på hva han ville. Han endte med å si at vi måtte la det ligge litt for nå. Han sa riktignok at han hadde følelser for meg og sånn, men at situasjonen ikke hadde fungert. (Langdistanse). 

Jeg følte meg veldig avvist, og det var stille noen dager. Så var det ingen av oss som turte å ta kontakt. Han er veldig sjenert, og jeg vet at han ikke kommer til å ta kontakt. Jeg føler meg alt for avvist, og rett og slett patetisk hvis jeg sender han melding. Nå har det gått veldig lang tid, og vi har ingen kontakt. Det ble rett og slett pinlig. 

Men jeg savner han mer enn noen andre, jeg er dødsforelska, men føler veldig at han har kommet over det for lenge siden.. Hver dag blir det bare vanskeligere, og jeg gråter hver dag, han er alt jeg tenker på. Føler meg som en kronidiot som ikke gjorde ting annerledes når det sto på. Jeg kunne fått verdens flotteste fyr, vi hadde passet så godt. 

Problemet er at vi har ingen felles venner eller lignende, han bor langt borte, jeg kommer ikke i noen situasjon hvor vi møter på hverandre og kan komme i prat naturlig igjen. Samtidig klarer jeg virkelig ikke bare gå videre. Begynner også å tenke at han er skikkelig over meg, og kanskje holder på med noen andre, derfor holder verdigheten meg fra å sende han en melding også.

Hva skal jeg gjøre? :(

Anonymkode: e6407...7a7

Videoannonse
Annonse
Gjest Overrasket
Skrevet

Det er jo umulig å vite sikkert, kanskje han ikke er over deg? Du sier jo at han er sjenert ... Om jeg var han og så det du skrev i åpningsinlegget, ville jeg ønsket at du tok kontakt og sa det til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Enten må du bare bite i det sure eple og ta kontakt. Jeg håper du har det bra, tenker på deg fortsatt.. eller noe sånt.

Eller la det gå og ikke gjøre noe...

Hva som er best for deg vet bare du. Lykke til

Anonymkode: fc4c4...d3b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg. Jeg er i lignende situasjon! 

Men du gir ikke så mye info. Hvordan traff du han siden dere datet? Med langdistanse....mener du utlandet?

jeg er selv forelska i en i utlandet, og følelsene hr vært der i snart 2 år. Det går an å leve med dem..men jeg lurer noen ganger på om han er over meg eller fremdeles føler noe. Han tar fremdeles kontakt. Men av diverse grunner ser jeg ingen enkel fremtid med ham. :( 

Anonymkode: 455f0...5d9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Overrasket skrev:

Det er jo umulig å vite sikkert, kanskje han ikke er over deg? Du sier jo at han er sjenert ... Om jeg var han og så det du skrev i åpningsinlegget, ville jeg ønsket at du tok kontakt og sa det til meg.

Jeg sa jo noe lignende når det "ble slutt", men da ville han ikke møte meg på det. Tror du det kan ha endret seg? Er det ikke litt "out of sight out of mind"? 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg. Jeg er i lignende situasjon! 

Men du gir ikke så mye info. Hvordan traff du han siden dere datet? Med langdistanse....mener du utlandet?

jeg er selv forelska i en i utlandet, og følelsene hr vært der i snart 2 år. Det går an å leve med dem..men jeg lurer noen ganger på om han er over meg eller fremdeles føler noe. Han tar fremdeles kontakt. Men av diverse grunner ser jeg ingen enkel fremtid med ham. :( 

Anonymkode: 455f0...5d9

Uff :( Det er skikkelig kjipt! 

Det er ikke egentlig så langt, bare to timer unna. Vi bor fra hverandre pga jobb på forskjellige steder. Jeg la ikke nok innsats i det når vi fremdeles datet, men prøvde å si jeg var villig til å være mye mer i hans by, men han virket nesten allerede "fast bestemt". Han har ikke planer om å gro fast der, bare jobbe opp litt erfaring i bransjen og så flytte hjem. Vi er født og oppvokst i samme by, traff hverandre gjennom noen felles venner. Vi har ikke "felles" nok venner til å møtes når han er hjemme, mer at hver våre venner er felles venner, vi møttes med flaks. 

Han unngikk samtalen veldig, det var jeg som insisterte på å ta den fordi jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Nå angrer jeg jo og tenker at jeg burde latt det gå seg til i stedet. Jeg vet jo ikke hva han egentlig hadde tenkt til å gjøre hvis jeg ikke presset han. Jeg sa ikke noe om forhold eller noe, jeg bare spurte hvor han sto hen, siden vi hadde mistet litt kontakt. 

Det plager meg at han brukte ord som "akkurat nå", som om det var midlertidig og noe kunne skje senere, men vi kommer ikke til å treffes ..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han unngikk samtalen veldig, det var jeg som insisterte på å ta den fordi jeg ikke visste hvor jeg hadde han. Nå angrer jeg jo og tenker at jeg burde latt det gå seg til i stedet. Jeg vet jo ikke hva han egentlig hadde tenkt til å gjøre hvis jeg ikke presset han. Jeg sa ikke noe om forhold eller noe, jeg bare spurte hvor han sto hen, siden vi hadde mistet litt kontakt. 

Jeg tror det verste er å presse noen til til noe mer.. og særlig menn. Tenker nok at du burde la det gå seg til.. Men.. det trenger ikke være for seint.

Ta kontakt, og se hva som skjer. Og jeg hadde ikke gått inn på "bruddet".

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det verste er å presse noen til til noe mer.. og særlig menn. Tenker nok at du burde la det gå seg til.. Men.. det trenger ikke være for seint.

Ta kontakt, og se hva som skjer. Og jeg hadde ikke gått inn på "bruddet".

Men hva skal jeg åpne med?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...