Gå til innhold

Hvordan kan man kle seg for å få på mer former?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på klær som ser bra ut, bedre ut på oss som er litt tynne? Hva slags type bukser, høyt liv, langt liv? Så har jeg lest noe om engang at det har noe å si på hvordan lommene er festet på rumpa i forhold til hvor stor rumpa de vil se ut? Er lommene tett vil den se større ut, eller hvis de er langt fra hverandre mer flat ut? 

Hva slags type farger? Jeg vet at hvit er en fin farge for å få ting til å se større ut, og sort det motsatte. 

Så om noen har noen tips. DEtte gjelder også overdeler, på farger og fasonger på klær. Nå har jeg også veldig smale hofter, noe jeg godt kunne tenke meg å få til å se større ut.

Anonymkode: e8d77...d06

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på klær som ser bra ut, bedre ut på oss som er litt tynne? Hva slags type bukser, høyt liv, langt liv? Så har jeg lest noe om engang at det har noe å si på hvordan lommene er festet på rumpa i forhold til hvor stor rumpa de vil se ut? Er lommene tett vil den se større ut, eller hvis de er langt fra hverandre mer flat ut? 

Hva slags type farger? Jeg vet at hvit er en fin farge for å få ting til å se større ut, og sort det motsatte. 

Så om noen har noen tips. DEtte gjelder også overdeler, på farger og fasonger på klær. Nå har jeg også veldig smale hofter, noe jeg godt kunne tenke meg å få til å se større ut.

Gå opp i vekt...

Skrevet
2 minutter siden, SnoopyBoy skrev:

Gå opp i vekt...

HA! Det er ikke "bare bare" å gå opp i vekt!
Jeg har prøvd å legge på meg i noen år nå! Men vekta mi når ikke mer en 56, også er det nesten som at kroppen går i revers, for helt uten videre, er jeg nede i 53, 54.. 
Jeg spiser mye! Ikke ovendrevent, men mer enn nok! 

Skrevet
5 minutter siden, Madde123 skrev:

HA! Det er ikke "bare bare" å gå opp i vekt!
Jeg har prøvd å legge på meg i noen år nå! Men vekta mi når ikke mer en 56, også er det nesten som at kroppen går i revers, for helt uten videre, er jeg nede i 53, 54.. 
Jeg spiser mye! Ikke ovendrevent, men mer enn nok! 

Nei. Alle kan legge på seg. Du må bare spise nok. Det er ikke sånn at noen ikke legger på seg,mens andre gjør det. Energi inn og ut. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Et svar kanskje ??

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SnoopyBoy skrev:

Nei. Alle kan legge på seg. Du må bare spise nok. Det er ikke sånn at noen ikke legger på seg,mens andre gjør det. Energi inn og ut. ;)

Så er det det å klare å spise nok, da. Det er faktisk ikke alltid like enkelt. Jeg syntes selv jeg spiste "hele tiden", fråtset i smør, ost og fløte, spiste godteri og snacks akkurat når jeg ville, fikk kommentarer om hvordan jeg klarte å spise så mye etc. Men likevel stakk det ut ribbein, knokler og hoftekammer til alle kanter, og jeg måtte kjøpe bukser i barneavdelingen for å få noe som hang på meg. 

For å svare på det TS spør om: Jeg brukte alltid klær som var ettersittende i livet og gjerne hadde draperinger og folder over bryst og hofter, for å gi illusjon av former. Tverrstriper kan gi illusjon av å være bredere, lyse farger likedan. Rett-opp-og-ned-snitt var drepen for min fasong, da så jeg ut som en planke. Kjoler med smalt liv og vidde i skjørtet gir illusjon av hofter, topper med drapert front gir illusjon av bryst. 

Anonymkode: 24684...13b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ellers hadde du sikkert fått bedre svar på Klær, sko og mote. 

Anonymkode: 24684...13b

Skrevet
1 time siden, SnoopyBoy skrev:

"bare spise nok". Herligheten. Du skulle ha vært med meg 24/7, så hadde du sagt noe annet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Madde123 skrev:

"bare spise nok". Herligheten. Du skulle ha vært med meg 24/7, så hadde du sagt noe annet.

du er ikke særlig smart i hodet

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

du er ikke særlig smart i hodet

haha, og det vet du fordi...?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Madde123 skrev:

haha, og det vet du fordi...?

fordi ;) madde = padde, og de er ikke særlig smarte, hahaha :D 

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi ;) madde = padde, og de er ikke særlig smarte, hahaha :D 

Tom for arrgumenter? :daane:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...