Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt både ebay og Paypal i årevis uten problemer. I dag da jeg skulle handle et par småting så var det med ett umulig å betale med Paypal "på vanlig måte". Det kom opp en feilmelding og en link til Paypal. Det så nokså troverdig ut men da jeg fikk spørsmål om å legge inn nytt betalingskort sa jeg stopp...

Jeg vet det jeg har koplet opp mot Paypal virker og det er ikke mer enn en uke siden jeg handlet noen hobbyting uten problemer. 

La selvsagt ikke  inn noe kredittkort og har byttet til nytt og enda sikrere passord bare for sikkerhets skyld, men lurer på om flere har opplevd denne type problem de siste dagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg forsøkte akkurat å bestille fra eBay, og får samme problem både ved bruk av PayPal og betalingskort. 

Gjest Springfjær
Skrevet

Jeg bestilte senest for et par dager siden og hadde ingen problemer. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Cata skrev:

Jeg har brukt både ebay og Paypal i årevis uten problemer. I dag da jeg skulle handle et par småting så var det med ett umulig å betale med Paypal "på vanlig måte". Det kom opp en feilmelding og en link til Paypal. Det så nokså troverdig ut men da jeg fikk spørsmål om å legge inn nytt betalingskort sa jeg stopp...

Jeg vet det jeg har koplet opp mot Paypal virker og det er ikke mer enn en uke siden jeg handlet noen hobbyting uten problemer. 

La selvsagt ikke  inn noe kredittkort og har byttet til nytt og enda sikrere passord bare for sikkerhets skyld, men lurer på om flere har opplevd denne type problem de siste dagene?

Å bruke pappal på nett har både forbrukerrådet og forbrukerprogrammer på nettet advart mot. Det er ikke sikkert i form av id tyveri, og folk blir lett svindlet når de bruker eller har brukt paypal.

Betal med kredittkort, da har du sikkerhet i kortet om noe går galt. 

Anonymkode: 147f8...e19

Skrevet
15 minutter siden, Kragebein skrev:

Jepp, jeg forsøkte akkurat å bestille fra eBay, og får samme problem både ved bruk av PayPal og betalingskort. 

Takk, sikkert et ebay problem da. Får vente noen dager og prøve igjen. 

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å bruke pappal på nett har både forbrukerrådet og forbrukerprogrammer på nettet advart mot. Det er ikke sikkert i form av id tyveri, og folk blir lett svindlet når de bruker eller har brukt paypal.

Betal med kredittkort, da har du sikkerhet i kortet om noe går galt. 

Anonymkode: 147f8...e19

Kredittkortet er jo det som er koplet mot Paypal også? Synes det er mer suspekt å slenge ut kredittkortnummer på en såpass stor side som ebay er. 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Cata skrev:

Takk, sikkert et ebay problem da. Får vente noen dager og prøve igjen. 

Ser nå at det er flere som poster at de også opplever det samme i eBay-Facebookgruppen jeg er med i, så det ser ut som at problemet ligger der og ikke hos oss, ja. 

• Liker 1
Skrevet

@Cata Nå er det i orden igjen hos meg, i hvert fall. :) 

Skrevet (endret)

Takk for tips @Kragebein . Lyktes her også nå. 

Grei "spinoff" var at jeg fikk et spark bak til å bytte passord. Har ikke gjort det på en stund så det var sikkert på tide. 

Endret av Cata
Tillegg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...