AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Når dere kommer hjem fra jobb, skole, trening etc er det ingenting som er bedre enn å hive av seg bh og ta på seg pysj eller en slitt joggebukse og singlet. Men jeg tar av meg trusa og. Flere som liker å gå kommando under pysjen? Anonymkode: eca1c...914 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Bruker ikke pysj. Men jeg elsker joggebukse. Går ikke kommando vel og merke. Da må man jo vaske den hele tiden. Anonymkode: a7634...453 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Får av meg jobbklær og bh asap, men må ut med hund, så trusa blir på. Har jeg ikke hunden hjemme så går trusa av også. Anonymkode: 463c2...33b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har jeg ikke hunden hjemme så går trusa av også. Ok?☺ Anonymkode: eca1c...914 2
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 Er det bare jeg som faktisk bytter fra string til en luftig jente bokser eller mannen sin bokser hver gang jeg kommer hjem? gjerne silkebokserne hans. Ahhh, gud. DA er jeg helt i himmelen. Tar den langt oppover magen slik at rumpeballene detter ut, og bh løs går jeg også. Jeg tar aldri på meg pysjen vel og merke. Deilig og lufte seg.
penny_ Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 2 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Er det bare jeg som faktisk bytter fra string til en luftig jente bokser eller mannen sin bokser hver gang jeg kommer hjem? gjerne silkebokserne hans. Ahhh, gud. DA er jeg helt i himmelen. Tar den langt oppover magen slik at rumpeballene detter ut, og bh løs går jeg også. Jeg tar aldri på meg pysjen vel og merke. Deilig og lufte seg. Jeg bruker slike hele tiden. Men hva i all verden er deilig med å dra den langt opp i skrevet? Da kan du jo like gjerne beholde stringtrusa på Endret 10. mars 2018 av penny_ 7
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 4 minutter siden, penny_ skrev: Jeg bruker slike hele tiden. Men hva i all verden er deilig med å dra den langt opp i skrevet? - Endret 10. mars 2018 av Lilleprinsesse
Gjest Lilleprinsesse Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, penny_ skrev: Jeg bruker slike hele tiden. Men hva i all verden er deilig med å dra den langt opp i skrevet? Da kan du jo like gjerne beholde stringtrusa på Da er jeg litt sexy for samboeren min også, han elsker det. Drar den ikke helt oppi tissetassen altså. Mannen elsker når rumpa synes. Han har en greie for rumper Haha. Er mer behagelig med en deilig silkebokser da altså han elsker det, så da forsetter jeg bare. Han bøyer meg ofte ned mot sofaen og dasker meg på rumpa og sier "Nå skal du få straffen din, din skitne lille jente"
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 24 minutter siden, Lilleprinsesse skrev: Da er jeg litt sexy for samboeren min også, han elsker det. Drar den ikke helt oppi tissetassen altså. Mannen elsker når rumpa synes. Han har en greie for rumper Haha. Er mer behagelig med en deilig silkebokser da altså han elsker det, så da forsetter jeg bare. Han bøyer meg ofte ned mot sofaen og dasker meg på rumpa og sier "Nå skal du få straffen din, din skitne lille jente" Går du aldri naken? Nå sitter jeg faktisk naken i sofaen å lufter blomsten å ser på Jessica Jones. På et håndkle vel å merke Anonymkode: eca1c...914 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #11 Skrevet 10. mars 2018 Hvilken kommando tenker du på? På stedet hvil!!! eller Fremad marsj!! Tror aldri jeg har sett soldater marsjere i pysjamas Anonymkode: 4008e...7fc 8
Djungelvrål Skrevet 10. mars 2018 #12 Skrevet 10. mars 2018 Nei, hater å gå uten truse. Finnes ikke noe som føles mer klamt enn det. 3
Arabella Skrevet 10. mars 2018 #13 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Nei, hater å gå uten truse. Finnes ikke noe som føles mer klamt enn det. Klamt? Det er vel heller luftig og godt. 5
Occulta Skrevet 10. mars 2018 #14 Skrevet 10. mars 2018 2 minutter siden, Peonjenta skrev: Nei, hater å gå uten truse. Finnes ikke noe som føles mer klamt enn det. Enig.. er ikke fan.... BHen er det første som ryker av men trusa beholder jeg helst på
Arabella Skrevet 10. mars 2018 #15 Skrevet 10. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruker ikke pysj. Men jeg elsker joggebukse. Går ikke kommando vel og merke. Da må man jo vaske den hele tiden. Anonymkode: a7634...453 Hva mener du med kommando? 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #16 Skrevet 10. mars 2018 Nei, men skifter fra string til dame-bokser når jeg kommer hjem. Har kun bomullboksere, men hørtes deilig å svalt ut med silke, så det var en god ide Anonymkode: a9f25...e1a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #17 Skrevet 10. mars 2018 12 minutter siden, Arabella skrev: Hva mener du med kommando? Det betyr uten undertøy Anonymkode: a7634...453 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #18 Skrevet 10. mars 2018 46 minutter siden, Arabella skrev: Hva mener du med kommando? Å gå uten truse Anonymkode: eca1c...914 1
GammelSierraFan Skrevet 10. mars 2018 #19 Skrevet 10. mars 2018 Gjorde det en del da jeg bodde alene, føltes godt å droppe trusa under pysjen etter en dusj, absolutt behagelig, men nå er ikke det aktuelt lenger, og dessuten ble det mye ekstra klesvask på den måten.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #20 Skrevet 10. mars 2018 Ja, eller, nå bruker jeg ikke pysj men chilleklær. Kommer hjem fra en lang dag med skole og trening, hiver meg i dusjen, fjerner sminken fra dagen, og tar på en luftig joggebukse og en oversized teskjorte uten undertøy under. Ahhh, det er noe av det deiligste! Elsker den rene, luftige følelsen av å gå uten truse. Anonymkode: ff3c4...848 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå