AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Kvinne 27 år her. I går kveld ordnet jeg meg Tinder. Har aldri hatt det før, men har lest litt om det her inne. Jeg har en profil helt uten bilder og tekst, kun navn og alder. I tillegg til å laste appen ned, ordnet jeg meg Tinder-pluss. Likte tanken på å kunne se menn på andre plasser, men også det å kunne se om noen har likt meg. I dag våknet jeg til at 81 menn har trykket hjerte på meg. Har sett litt over utvalget, og det er forbausende mange tiltrekkende menn der! Tipper mange av de ikke hadde likt meg hvis jeg hadde hatt bilder. Er ikke spesielt pen. Dette vil si at jeg kunne hatt 81 potensielle matcher i dag, og det uten bilde. Leser jo her inne om menn som aldri får matcher, noe også kompiser har sagt. Helt normalt pene mennesker. Hvorfor er det en så stor ulikhet mellom menn og kvinner der inne? Hva er grunnen til at det har blitt sånn? Anonymkode: 01d2d...92f
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Ja, det beviser jo bare at å betale for denne tilleggstjenesten bare er tull, siden menn swiper alt til høyre og tar utlukingen etterhvert som de får matcher, i motsetning til kvinner som i liten grad swiper til høyre profiler de ikke har intensjon og få kontakt med. Anonymkode: 29890...eb0 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Som AB over her skriver; De fleste menn sveiper nesten helt ukritisk alt til høyre for å slippe å kaste vekk tiden sin med forhåndssortering da de uansett ikke blir valgt, så å betale som kvinne på Tinder er totalt unødvendig og fullstendig bortkastede penger. Anonymkode: 80c9a...751 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Jeg synes nå det er rart å sveipe noen uten bilde til høyre, for å være helt ærlig. SÅ at alle men sveiper alt til høyre stemmer ikke! Isåfall er jeg det eneste unntaketGidder ikke sitte å luke ut/velge matcher etterpå ass. Anonymkode: b4781...4f7 1
Kreator Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 (endret) Yeah, jeg sveiper og kun de jeg er interesserte i. Er grense for hvor mange kleine samtaler jeg gidder å ta. Huden min er ikke tjukk nok ennå til at jeg unmatcher uten å forsøke meg på et oppmuntrende avvisning først. Men så har jeg ikke 90+ matcher som venter heller da, så kanskje enklere sånn sett. Endret 10. mars 2018 av Kreator 1
Gjest Minesveiper Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er det en så stor ulikhet mellom menn og kvinner der inne? Hva er grunnen til at det har blitt sånn? Anonymkode: 01d2d...92f Selskapet har laget appen slik at spesielt menn må betale for skikkelig eksponering. Ganske genialt med tanke på å tjene penger, men det er absolutt i gråsonen da man fucker med selvbilde til en betydelig andel av mennene som bruker appen. Dersom du som mann lager deg en skikkelig profil og bruker en boost, renner liksene inn. Jeg og noen kompiser får alt fra 6-16 likes på en halvtime.
Kreator Skrevet 10. mars 2018 #7 Skrevet 10. mars 2018 8 minutter siden, Minesveiper said: Selskapet har laget appen slik at spesielt menn må betale for skikkelig eksponering. Ganske genialt med tanke på å tjene penger, men det er absolutt i gråsonen da man fucker med selvbilde til en betydelig andel av mennene som bruker appen. Dersom du som mann lager deg en skikkelig profil og bruker en boost, renner liksene inn. Jeg og noen kompiser får alt fra 6-16 likes på en halvtime. Jepp, dette bekreftes fra min side også. Stakkars de menn som ikke har fått det med seg ennå.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #8 Skrevet 10. mars 2018 11 minutter siden, Minesveiper skrev: Selskapet har laget appen slik at spesielt menn må betale for skikkelig eksponering. Ganske genialt med tanke på å tjene penger, men det er absolutt i gråsonen da man fucker med selvbilde til en betydelig andel av mennene som bruker appen. Dersom du som mann lager deg en skikkelig profil og bruker en boost, renner liksene inn. Jeg og noen kompiser får alt fra 6-16 likes på en halvtime. 2 minutter siden, Kreator skrev: Jepp, dette bekreftes fra min side også. Stakkars de menn som ikke har fått det med seg ennå. Er trist. Men genialt ja. Anonymkode: b4781...4f7
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #9 Skrevet 10. mars 2018 4 timer siden, Minesveiper skrev: Selskapet har laget appen slik at spesielt menn må betale for skikkelig eksponering. Ganske genialt med tanke på å tjene penger, men det er absolutt i gråsonen da man fucker med selvbilde til en betydelig andel av mennene som bruker appen. Dersom du som mann lager deg en skikkelig profil og bruker en boost, renner liksene inn. Jeg og noen kompiser får alt fra 6-16 likes på en halvtime. Bruker en boost - hva betyr det? Anonymkode: abc6e...6f3
Kreator Skrevet 10. mars 2018 #10 Skrevet 10. mars 2018 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Bruker en boost - hva betyr det? Anonymkode: abc6e...6f3 Det betyr at man betaler for å synes "ekstra mye". Påstanden her er at uten denne funksjonen er det veldig vanskelig for menn å synes generelt sett, og at Tinder bruker dette kynisk. Det påvirker da i tilfelle både menn og kvinner; menn får mindre synlighet ovenfor kvinnene, og kvinner ser færre potensielle partnere (flest av de som booster, mindre av de som ikke gjør det). Endret 10. mars 2018 av Kreator
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #11 Skrevet 11. mars 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Ja, det beviser jo bare at å betale for denne tilleggstjenesten bare er tull, siden menn swiper alt til høyre og tar utlukingen etterhvert som de får matcher, i motsetning til kvinner som i liten grad swiper til høyre profiler de ikke har intensjon og få kontakt med. Anonymkode: 29890...eb0 ikke sant Anonymkode: 96fff...0f7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #12 Skrevet 11. mars 2018 10 timer siden, Kreator skrev: Det betyr at man betaler for å synes "ekstra mye". Påstanden her er at uten denne funksjonen er det veldig vanskelig for menn å synes generelt sett, og at Tinder bruker dette kynisk. Det påvirker da i tilfelle både menn og kvinner; menn får mindre synlighet ovenfor kvinnene, og kvinner ser færre potensielle partnere (flest av de som booster, mindre av de som ikke gjør det). Jeg skjønner fortsatt ikke. Er det ikke sånn at alle innenfor søkekriteriene dukker opp? Hvordan kan man være ekstra synlig? Anonymkode: abc6e...6f3
Kreator Skrevet 11. mars 2018 #13 Skrevet 11. mars 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner fortsatt ikke. Er det ikke sånn at alle innenfor søkekriteriene dukker opp? Hvordan kan man være ekstra synlig? Anonymkode: abc6e...6f3 Antagelsen din er nok gal. Du får se noen, ikke alle. Med boost så øker sannsynligheten for at man får være en del av "noen" for mange flere kvinner, og dermed får man flere matcher. Pay to play.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #14 Skrevet 11. mars 2018 9 minutter siden, Kreator skrev: Antagelsen din er nok gal. Du får se noen, ikke alle. Med boost så øker sannsynligheten for at man får være en del av "noen" for mange flere kvinner, og dermed får man flere matcher. Pay to play. Jøss! Ja, da har jeg nok trodd feil. Anonymkode: abc6e...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå