Gå til innhold

Folk som er flere sesonger i løpet av et par dager

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvordan folk klarer å se flere sesonger av en TV-serie i løpet av et par dager? Hvordan klarer dere det? Hvor lenge sitter dere å ser på TV hver dag? 

Føler at «alle» har sett så mange tv-serier. Selv bruker jeg kjempelang tid på å komme eg igjennom sesonger 😂

Anonymkode: a5017...59d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så merkelig at folk har ulike rytmer for hvordan de ser serier? Noen drar serier ut over lenger tid, andre "binger". Jeg gjør litt av begge deler. Noen serier ser jeg langsomt, finner frem en episode hvis jeg føler for det om kvelden. Andre serier har jeg slukt fordi jeg har vært fyllesyk eller hatt ferie og tatt meg en to-dagers introvert pause fra omverden. Men det går jo som regel lang tid mellom hver gang jeg sluker en serie på få dager, et par ganger i året cirka. 

Anonymkode: 907a0...34a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke starte på en ny serie etter at jeg brukte hele romjulen på å pløye igjennom 3 sesonger med The affair 😂 Jeg er typen som ikke klarer å ta en pause.

Anonymkode: aaf71...11f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker å se mange episoder i slengen hvis jeg skal se noe, for da er det mye enklere å følge plottet. Glemmer ofte hva som skjedde i forrige episode når det går ei uke mellom hver episode. Jeg er student med mye fritid, så det er ikke noe problem for meg å se på en serie i tre-fire timer en ettermiddag. 

Anonymkode: 74e8d...3e0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en av de som kan bli helt hekta og se mange sesonger av en serie på skremmende kort tid😅 Det skjer heldigvis ikke så ofte, men når det først skjer blir jeg helt avhenging og bruker mye av fritiden min på det. Kommer hjem fra skole og trening, spiser middag og ser serie, og ser gjerne til jeg legger meg haha. Har også venner som ser samme serier, så ser med andre også av og til. 

Høres veldig trist ut kanskje, men jeg har et veldig givende liv, tross dette🙈

Anonymkode: 00595...3b0

• Liker 4
Skrevet

En episode eller to på kvelden er det jeg får tid til nå, men hadde jeg bodd alene kunne jeg glatt ha pløyd gjennom en sesong daglig. :P En helg for noen år siden hvor jeg hadde kåken for meg selv, så jeg 2. sesong av Dexter i løpet av lørdagen. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

^^Dexter hadde jo bare 13 episoder pr sesong. Det er jo gjort unna fra morgen til kveld, inkl. pauser. Har selv pløyet gjennom serier på få dager med rundt 20 episoder. 

Men det jeg egentlig skulle skrive: TS er visst ikke kjent med fenomenet "én episode til" før leggetid eller når man har tid til overs. :P Plutselig er man ferdig med sesongen uten å være klar over det. 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvordan folk klarer å se flere sesonger av en TV-serie i løpet av et par dager? Hvordan klarer dere det? Hvor lenge sitter dere å ser på TV hver dag? 

Føler at «alle» har sett så mange tv-serier. Selv bruker jeg kjempelang tid på å komme eg igjennom sesonger 😂

Anonymkode: a5017...59d

De prioriterer tv tittingen fremfor andre ting. Var selv slik før, nå klarer jeg knapt å gå gjennom 6 episoders sesonger på en mnd omtrent. Har fått for mye å gjøre på dagtid. 

Gjest Bruker115236
Skrevet

Jeg har ikke selvkontroll til å la være og se, derfor ender jeg opp med marathon. Eneste måten jeg kontrollerer det på er å la være å se på nye serier med mindre jeg har tid. 

Jeg ser på serien i sengen, på trening, i sofaen, når jeg spiser, og hver gang jeg har mulighet. Blir er helt oppslukt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kronisk syk så i perioder er serietitting alt jeg orker 🙈

Anonymkode: 17e2d...b8b

• Liker 1
Skrevet

Jeg er en av de som ikke klarer å slutte å se hvis jeg har begynt på en bra serie :laugh: Nå følger jeg ikke med på så mye, da jeg har sett det som er verdt å se :fnise: Kresen!

• Liker 1
Skrevet (endret)

__

Endret av Lord Friendzone
AnonymBruker
Skrevet

Permisjon med sovebaby :P Klarer fint å se 1-3episoder når han sover, alt etter hvor lange de er, så ser jeg fra leggetid (19.00 ish) og frem til jeg legger meg i 12tiden. 

Har og vært sykemeldt i graviditeten, og kunne ikke gjøre så mye pga fare for tidlige rier, og lå mest på sofaen, ble en del episoder på en dag da. 

Blir annerledes når jeg må jobbe igjen. :P 

Anonymkode: a8461...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...