Saga Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Er det mulig å gjøre det her.. noen som vet? :o
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 Og på Langnes, bak Rema-bygget, rett over veien fra SATS ligger det et senter som heter Glød, som kun driver med spraybrun. Prisene vet jeg ingenting om, for jeg har oppdaget St Tropez og DIY-metoden.
Gjest jente19aar_ Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Og på Langnes' date=' bak Rema-bygget, rett over veien fra SATS ligger det et senter som heter Glød, som kun driver med spraybrun. Prisene vet jeg ingenting om, for jeg har oppdaget St Tropez og DIY-metoden.[/quote'] hva er St Tropez og DIY-metoden?????????
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 St Tropez er den aller beste selvbruningen som finnes, fås i lotion, spray eller skum. Selv foretrekker jeg skummet. Du blir jevnt brun uten skjolder, og det ødelegger ikke huden slik solarium gjør. Dyrt, kanskje 700 hos hudpleier, men kan bestilles fra utlandet (Lookfantastic) for ca halve prisen. DIY=Do It Yourself (gjør det selv).
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #6 Skrevet 16. februar 2005 det er en liten salong sak attmed rema 1000 på kvaløysletta som sprayer også. hadde en venninne som var der før et bryllup og det så riktig så greit ut det.
Saga Skrevet 20. februar 2005 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2005 Varer det bare i 10 dager? Jeg har iallfall ikke råd til å betale 900 hver 10. dag. Huff.
Fakse Skrevet 20. februar 2005 #8 Skrevet 20. februar 2005 Nei, det blir litt voldsomt til hverdags, men et kjekkt alternativ til spesielle anledninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå