Gjest Anonymous Skrevet 15. februar 2005 #1 Skrevet 15. februar 2005 Finnes det? Virker som de fleste metallfolk liker minst ett black eller death metal band. Jeg foretrekker alle sjangrene bortsett fra black og death. Spør meg ikke hvorfor Men har altså fått inntrykk av at "alle" metallfolk liker minst ett BM/DM band. Føler meg nesten alene, sammen med førtiåringene som er for "gamle" til death og black metal
Superlammet Skrevet 16. februar 2005 #2 Skrevet 16. februar 2005 Musikk er individuelt! Og metallsjangeren er så enormt stor. Om det finnes? Ja du liker jo ikke black eller death metall, men du hører på annen metall.. Man kan jo f.eks like power og folk metall, eller kun heavy.. Mange variasjoner her.
Donnie Darko Skrevet 16. februar 2005 #3 Skrevet 16. februar 2005 har møtt noen få av de. Du har rett i at de ikke er så mange av dem.
Litz Skrevet 16. februar 2005 #4 Skrevet 16. februar 2005 Jeg er en av dem. Her går det mest i heavy. (Alice Cooper, Manowar, AC/DC, Mötley Crüe, Iron Maiden osv) Jeg har ikke sansen for BM/DM i det hele tatt... syns det er for mye "bråk".
Gjest Anonymous Skrevet 16. februar 2005 #5 Skrevet 16. februar 2005 Enig med deg Litz! :-) Jeg hører på power, heavy, opera, industrial og noe viking metal, men altså ikke black og death metal. Er ikke mange av oss, gitt Heavy Metal! m/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå