AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #1 Skrevet 10. mars 2018 Jeg lurer egentlig på hvor lenge man vanligvis dater før man anser seg som kjærester? Anonymkode: 82893...4ae
Jentadi Skrevet 10. mars 2018 #2 Skrevet 10. mars 2018 Finnes neppe en fasit på det. Folk er forskjellige, noen blir kjærester fort mens andre dater lenge.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #3 Skrevet 10. mars 2018 Det finnes det ingen fasit på. Noen anser seg som kjærester etter en uke, andre dater i mange mnd før de ser på seg som kjærester. Anonymkode: 4de01...285 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #4 Skrevet 10. mars 2018 Tja kommer helt an på type dating, og indidividene. Jeg vil si at 2-3 mnd er passe om man dater seriøst ukentlig eller flere ganger i uken. Men at i noen tilfeller kan det strekke seg til kanskje 4-5 måneder om man møtes litt mer useriøst og en gang i blandt for fylla og uten dype samtaler rundt visjoner, verdier, mål og intensjoner. Strekker det seg lenger ut enn det så må man innse at han ikke er så veldig interessert, altså interessert , men ikke interessert NOK til å ville gjøre deg til kjæresten sin, og da er det ikke noe poeng å fortsette å holde på når han nøler og er komfortabel med å holde det på datingstadiet så lenge. En mann som virkelig liker deg vil være redd for å miste deg til noen andre og være ivrig på å gjøre deg kjæresten sin, og være stolt over å date deg og ønske fremsteg og inkludere deg i livet sitt og seg i ditt, og ikke bare holde det på å møtes en gang i blandt. Anonymkode: be142...91f 4
BiancaWhite Skrevet 10. mars 2018 #5 Skrevet 10. mars 2018 Man anser vel ikke noen som kjærester før det er gjort klart.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2018 #6 Skrevet 10. mars 2018 40 minutter siden, BiancaWhite skrev: Man anser vel ikke noen som kjærester før det er gjort klart.. Ja det er klart! Man må jo avklare det seg i mellom og ha tatt praten om det først! Anonymkode: be142...91f
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #7 Skrevet 11. mars 2018 For meg er det mer viktig hvor vi er, enn hvor lang tid det har gått. Har vi blitt godt kjent? Har vi pratet om noen av de større tingene (barn, hva vil med forholdet, fremtidsplaner)? Vi ble sammen etter 2,5 måned. Da var vi sammen 3-5 ganger i uka, alltid med overnatting og ting hadde gått veldig bra fra første stund. Etter kanskje 4-5 møter fortalte han en viktig ting om seg selv, og etter rundt 10 møter hadde jeg fått vite en del om det forrige forholdet. Vi snakket frem i tid etter kanskje 6 uker (aka, dra på ferie til sommeren). Så da vi ble sammen hadde det ligget i kortene i alle fall et par-tre uker. Han tok det opp, men jeg hadde også tenkt å ta det opp. Ingenting ble vel så forandret, men det gjorde det lettere å si til folk at nå var vi kjærester, og ikke "bare datet" (selv om jeg tenker jo at vi fremdeles gjør det). Anonymkode: 3654c...647
Gjest Frøkenskog Skrevet 11. mars 2018 #8 Skrevet 11. mars 2018 Vi ble sammen etter en mnd. Still going strong! 😊❤️😁 han er fantastisk raus, morsom, omsorgsfull og ukomplisert, så jeg skjønte tidlig at dette var mannen for meg👍
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2018 #9 Skrevet 11. mars 2018 På 10.3.2018 den 8.46, AnonymBruker skrev: Jeg lurer egentlig på hvor lenge man vanligvis dater før man anser seg som kjærester? Anonymkode: 82893...4ae Har aldri vært på date, men har hatt to kjærester Den nye mannen jeg har møtt kaller meg for kjæresten sin, vi har aldri vært på date😜 Anonymkode: c2e02...7b1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2018 #10 Skrevet 12. mars 2018 Vi "datet" (var aldri på faktisk date, men litt spesiell situasjon) i 4 mnd før han spurte om jeg ville bli hans offisielt passet veldig bra for oss. Kunne gått fortere også, men vi hadde avstand å forholde oss til også, og måtte se hvordan det fungerte først. Anonymkode: 741e2...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå