Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en jeg likte veldig godt over noen mnd, han hadde aldri hatt kjæreste før. (Vi er begge rundt 30.) Ting gikk litt tregt etterhvert, vi så begge etter kjæreste, og jeg var kanskje litt utålmodig. Jeg ville at noe skulle skje NÅ. Vi hadde sex en gang, og kysset en gang. Jeg ville jo vite om han likte meg, og han sa han gjorde det. Men det gikk tregt fremover. Vi ble enig om at det kanskje ikke skulle være oss, men han sa jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg ville ha en ny venn. Nå 3 mnd etter klarer jeg ikke å glemme han, jeg hadde jo fått følelser for han. Skrev til han i går, men nå har han møtt ei ny i det siste. Hjertet mitt ble helt knust. Klarer ikke å la være å tenke på at det kanskje kunne blitt oss om jeg hadde gitt han mer tid, kanskje han trengte tid siden han aldri hadde vært i forhold før. Hvis jeg hadde tatt kontakt etter 1 mnd istedet for 3 hadde han kanskje ikke møtt henne enda! Har det helt forferdelig, noen som har opplevd noe lignende?

Anonymkode: ac498...575

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjærlighet kan være noe av det beste og noe av det værste et menneske opplever. Så det er alltid vondt om ting ikke går veien man hadde håpet i kjærligheten. Mitt råd til deg vil egentlig være at det finnes jo en sannsynlighet at det mellom han og hun nye ikke blir noe mer. Og eventuelt da går det jo an å "prøve igjen"?. Det er dritt, rett og slett. Jeg kan ikke sammenligne det helt, men jeg har blitt forlatt av min store kjærlighet, og vi var sammen i mange år, det har snart gått et år og jeg syntes fortsatt det er vanskelig. Men tiden leger faktisk sår, og jeg prøver å tenke at alt skjer for en grunn. Så, det er greit å gråte, kjenne på følelsene, det blir lettere for hver dag. 

Anonymkode: bf622...5f2

AnonymBruker
Skrevet

:essen2: fra meg til deg

Anonymkode: 338a2...1b3

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Har vært singel i to år og være på mange dater, men han er den eneste jeg følte jeg hadde kjemi med. Men han sa at jeg glemmer vel med tiden, og det virker ikke som han noen gang kunne tenkt seg å komme tilbake til meg. Får vel bare ta tiden til hjelp og håpe jeg glemmer han.

Skrevet
On 10.3.2018 at 8:23 AM, AnonymBruker said:

Jeg møtte en jeg likte veldig godt over noen mnd, han hadde aldri hatt kjæreste før. (Vi er begge rundt 30.) Ting gikk litt tregt etterhvert, vi så begge etter kjæreste, og jeg var kanskje litt utålmodig. Jeg ville at noe skulle skje NÅ. Vi hadde sex en gang, og kysset en gang. Jeg ville jo vite om han likte meg, og han sa han gjorde det. Men det gikk tregt fremover. Vi ble enig om at det kanskje ikke skulle være oss, men han sa jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg ville ha en ny venn. Nå 3 mnd etter klarer jeg ikke å glemme han, jeg hadde jo fått følelser for han. Skrev til han i går, men nå har han møtt ei ny i det siste. Hjertet mitt ble helt knust. Klarer ikke å la være å tenke på at det kanskje kunne blitt oss om jeg hadde gitt han mer tid, kanskje han trengte tid siden han aldri hadde vært i forhold før. Hvis jeg hadde tatt kontakt etter 1 mnd istedet for 3 hadde han kanskje ikke møtt henne enda! Har det helt forferdelig, noen som har opplevd noe lignende?

På 30år har han ikke vært kjæreste materiale for noen....nettopp pga han ikke har vært "approved" av noen andre før deg og du ble usikker. Du måtte først ha bekreftelse på at andre damer også likte han FØR du ville ha han tilbake ...det er rart hvordan det der fungerer :) 

Min konklusjon er den at hadde du forstått selv hva du satt på i utgangspunktet så hadde du rodd i land han for lenge siden. Men du forstod ikke det ...det er da verdens lettest ting å si at man skulle gjort sånn eller sånn i ettertid. Enten det gjelder aksjer eller kjærester. 

Beklager om dette ikke var det du ville høre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...