Gå til innhold

Det kleineste du har opplevd tråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå ligger jeg med forskjølelse og kjeder meg på denne tiden av døgnet, så tenkte jeg vi kan lage en tråd med rare, kleine, morsomme øyeblikk. 

Jeg skulle en gang til søsteren min på besøk som jeg er svært sjeldent, pga. avstand. Hun hadde akkurat fått baby, knapt 1 uke. Vi var ca 15 stk som skulle besøke, så det ble et lite familietreff samtidig.

På bordet står det nystekte vafler, og det luktet jo selvfølgelig kjempe deilig i hele stuen. Søskenbarnet våres skulle til å ta en, og da stopper mannen til søsteren min henne og sier at det koster 30 kr pr vaffel. Altså... Vi var på familie besøk og ingen hadde kontanter, så vi siklet vel alle sammen i skjul etter vafflene. Det var like mange når vi dro som når vi kom..

Når han sa at de skulle ha 30 kr pr begynte alle å le først, men de begge kikket dumt på oss, så da forsto vi jo at det ikke var tøys..

Tenkte på det i mange uker etterpå. Syntes det var utrolig barnslig, men nå må jeg le hver gang jeg tenker på det.. Skal også sies at søsteren min var 25 da, og gjorde dette en gang til seinere, og ville ta 20 kr pr. vaffel.. (da var ikke jeg der)

Så hva er det kleineste du har opplevd?

Anonymkode: a82f0...920

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg handlet på kiwi, så går det ei kiwi dame forbi meg, med sine grønne klær og en stor rød flekk nedentil.. Der hadde visst tante rød vært på besøk 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dømte fotballcup for funksjonshemmede en gang.  Presterte å dømme feilkast på en fyr som bare hadde en arm.  

Anonymkode: b8377...552

• Liker 7
Skrevet (endret)

Jeg har en til.. 😂 Gikk på et kjøpesenter, med babyen min i vogna. Babyen min hadde tidenes største bæsjebleie, og det hørtes ut som en voksen mann prompet skikkelig. Alle kikket rart på meg 😂 De trodde vel det var meg..

Endret av Elena87
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Var på Rikshospitalet med min nyfødte sønn på overvåkingen på barnekirurgisk avd. Jeg kom opp dit en morgen og skulle få være med å stelle han og kose litt. Da jeg skulle skifte bleie for første gang så hadde han ståtiss også sa jeg til den kjekke mannlige sykepleieren "her var det morrabrød" 😬 Han ble kjempeklein. Jeg har ikke sosiale antenner av og til vettu, huff.

Anonymkode: 698e0...b21

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var på Rikshospitalet med min nyfødte sønn på overvåkingen på barnekirurgisk avd. Jeg kom opp dit en morgen og skulle få være med å stelle han og kose litt. Da jeg skulle skifte bleie for første gang så hadde han ståtiss også sa jeg til den kjekke mannlige sykepleieren "her var det morrabrød" 😬 Han ble kjempeklein. Jeg har ikke sosiale antenner av og til vettu, huff.

Ikke helt det samme men innforbi. Jeg har tvillinggutter. På ettårskontrollen på helsestasjonen var vi inne hos legen. Legen sjekker ballene på den ene tvillingen, alt OK . Så sjekker han nestemann og utbryter «den var mye større enn broren din sin»...

Anonymkode: adad6...db7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt det samme men innforbi. Jeg har tvillinggutter. På ettårskontrollen på helsestasjonen var vi inne hos legen. Legen sjekker ballene på den ene tvillingen, alt OK . Så sjekker han nestemann og utbryter «den var mye større enn broren din sin»...

Hahaha. Godt de ikke var eldre ihvertfall :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Godt de ikke var eldre ihvertfall :fnise:

Ja det kan du si. De er store gutter, nesten menn, nå. Dette er vel en av de historiene jeg skal stå over i bryllupstalen :ler: 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Elena87 skrev:

Jeg handlet på kiwi, så går det ei kiwi dame forbi meg, med sine grønne klær og en stor rød flekk nedentil.. Der hadde visst tante rød vært på besøk 

Håper du sa ifra? Det er vel ikke så velding kleint for deg, men mer for henne? 

Anonymkode: 5d271...2b1

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du sa ifra? Det er vel ikke så velding kleint for deg, men mer for henne? 

Anonymkode: 5d271...2b1

Jeg sa ingenting.. hun gikk veldig fort og så flau ut så regnet med at hun var på vei til et bakrom😂

AnonymBruker
Skrevet
23 hours ago, AnonymBruker said:

Dømte fotballcup for funksjonshemmede en gang.  Presterte å dømme feilkast på en fyr som bare hadde en arm.  

Anonymkode: b8377...552

:laugh:

Anonymkode: d7750...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...